{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Ny bruger {{forumTopicSubject}}

Aller først et hej rundt til alle, er nemlig ny herinde...

Jeg har valgt at komme i den her gruppe da jeg har brug for lidt hjælp/skub ja alt hvad der kan få mig lidt længere mod mit mål...

For at gøre det ultra kort, så fik jeg for 15 år siden et styrt som gjorde at jeg IKKE ville springe mere!!.. Heller ikke ride store heste..

Jeg rider stor hest igen, jeg er begyndt for 4 mdr siden at ride min dejlige DVér på 175 i stg. Han er spring avlet på begge sider, men går også en upåklagelig dressur.

Jeg springer nu men i det helt små, men jeg gør det (he he)... jeg når til 65 cm (ikke meget nej) også går klappen ned.. Han er en super dreng at ride for han er virkelig en hest der venter og bære en over..

MIN drøm er at komme til et voksent debutant stævne hvor jeg ved man skal springe 90 cm og jeg VIL det bare så gerne, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal komme op til de 90 cm.. Jeg er ikke bange for at ride eller springe for jeg føler mig fint tilpas på ham..

Kan som sidebemærkning sige at jeg springer på min tosset fuldblod og hun er om nogen en tændt dame når der skal springes hende tager jeg spring på netop på de 80 - 90 cm...

Jeg er voksen rytter med mange uheld i rygsækken, nok for mange når alt kommer til alt, men jeg er ikke en piv-skid for jeg rider begge heste 5 gange i ugen både i dressur og spring.. Har du et super godt råd så bliver jeg mega glad...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bruger
Kommentér på:
Ny bruger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce