{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervisning
  • #1   27. jul 2010 jeg ved ikke hvor du kan få fat på en underviser, men har hørt at det tit er nogle rideskoler der holder kursuser omkring sådanne ting:) Desværre ved jeg ikke mere, ville gerne hjælpe smiley

• #2   27. jul 2010 Hvor i landet?
    Døm aldrig på alderen! smiley

• #3   27. jul 2010 Du ville jo godt kunne få ldit hjælp her og der, men jeg ville klart foretrække at betale lidt mere, og så tage ud på nogle kurser:)

• #5   27. jul 2010 *Vand-dråberne*: Til dels enig;)
    Alt efter hvad man skal have undervisning i, og hvor meget erfaring man selv har, så kan man jo godt få noget ud af det;)

Men personligt ville jeg klart foretrække en mere professionel underviser, eller en som Ute og hendes kuser, til at lære mere.
    Jeg har været afsted til sådan et kusus, og det gav ligesom fundamentet for mit arbejde med heste.
    Nu kan jeg godt 'lære mig selv' resten, da jeg har fundamentet. Udarbejde egne metoder udfra den viden jeg fik, og de erfaringer jeg har:)

Men jeg selv ville heller ikke modtage undervisning fra en jævnaldrene i den her forbindelse.
    Ville nok heller ikke undervise så meget.
    Jeg har kun undervist et par stykker, for ligesom at hjælpe dem lidt, hvilket un var for ligesom at veksle lidt for hetsen, og give et andet indblik i hestens psyke;)

• #6   27. jul 2010 Den Bidløse vegetar: Nej, det er rigtigt, men lige så mange gode piger der kan være lige så mange dårlige kan der være. Og når man ikke er så gammel har man ikke helt erfaringen med sig som en nævner. Og jeg er ikke helt nede på begynderstadiet, så skal have lidt mere udfordring smiley Ville egentlig heller ikke bryde mig om sådan en "lille skid" til at rette på mig smiley

Annika: Det er ikke fordi jeg ikke vil på kurser - men vil gerne have regelmæssig undervisning, alene i de ting som halter. Det er ikke noget jeg vil kunne få hjælp til på et kursus med flere heste - ikke det hele i hvert fald. Desværre

• #7   27. jul 2010 Jeanette: Okay:)
    Fair nok:)

• #8   29. jul 2010 på fyn i Odense af Jasmin Schacht
    hendes hjemmeside er: www.naturalhorse.dk

Anna

Kommentér på:
Undervisning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce