Info om Newforest-rosetten {{forumTopicSubject}}
Hej til alle dem som ikke ved hvad Newforest-rosetten er og hvad det går ud på
Jeg er personen som står for newforest-rosetten og jeg er blevet bedt om at gøre alle dem som ikke kender til Newforest-rosetten opmærksomme på denne konkurrence.
Newforest-rosetten er en konkurrence imellem Newforestponyer, når man har været til stævne og fået placering går man ind på www.newforest.dk derefter ind under Newforest rosetten, og så indberetter man sine resultater. Derefter modtager jeg dine resultater og lægger dem sammen i den kat. du har deltaget i (Dressur d,c,b, Spring d,c,b, Millitary og distance)
Jeg laver en resultatliste for hvert måned og denne resultatliste kommer ind på newforest hjemmesiden under newforest rosetten.
Sidst på året bliver der udpeget en vinder i hver kat. og en samlet vinder over alle kategorierne (Den rytter der har aller flest point). Vinderen i hver kat. modtager en pokal og en roset. Den samlede vinder en kæmpe roset. Alle de andre ryttere modtager et diplom og en roset.
Du kan læse meget mere om Newforest-rosetten inde på www.newforest.dk under newforest rosetten
Hvis du har spørgsmål så skriv endelig
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Info om Newforest-rosetten
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside