{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Anne <3 SNYDER! {{forumTopicSubject}}

Jeg valgte onsdag d. 15/7, at købe en sadel af "Anne". Hun havde en bates sadel, HDR sadel med hvide syninger og en dressur sadel til salg, men også et par trenser og nogle røde PC gamacher.
Da jeg ikke er helt tryk ved internet handel overførte jeg "kun" halvdelen af beløbet, som er 1850 kr. Hun lovede mig at sende sadel fredag.
Jeg fik både adresse og telefonnummer, naivt nok ringer jeg ikke til telefonnummeret, men der imod overfører jeg pengene i god tro.
I dag fik jeg så et slag over fingrene, det viser det er falske oplysninger. Personen bag skærmen er IKKE den Anne hun har udgivet sig for at være. Jeg ringede til den Anne som hun har udgivet sig for at være og det viser sig, at hun aldrig har haft noget med hverken sadler eller heste at gøre.
Hun har så også fortalt mig at hun bor i Tønder, men jeg finder så ud af i dag, at hun kommer fra Greve.
Jeg snakkede med hendes bank, som fortæller at hun sidste uge har modtaget RIGTIG mange penge. Det vil sige, at det ikke kun er mig hun har snydt.

Dette er ikke kun en advarsel, men også en opfordring til andre der har sendt denne bedrageriske pige penge uden at få det man har købt og betalt for.

Hendes profil blev igår, søndag, slettet fra hestegalleriet.

ALLE DER HAR VÆRET UDE FOR DET SAMME MED "Anne":
Kontakt mig PB, sammen kan vi få vores penge tilbage..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anne <3 SNYDER!
Kommentér på:
Anne <3 SNYDER!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce