hjælp megen taak =) 3 spørgsmål {{forumTopicSubject}}
spørgsmål.1 hej alle sammen min lille søde pony asterix bliver ved med at smide sin mund kurv ude på folden og når han ikke kan få den af ødelæger ham den og nu har jeg efterhånden brugt magen penge på sådan noget så nu har jeg taget valget og lade ham gå uden (p.s han skulle gå med mund kurv fordi han har veret forfagen)
så ville spørge om i kender noget godt og pude i hans mad iden han kommer på fold så hans mave holder sig i gang
spørgsmål 2
min lille basse manden er begyndt at blive god til dressuren men jeg syndes ikke heldt at hans sadle liger årdenligt men med gele og eller lammeskind på liger den som den skal men ville lige vide om i syndes jeg skal bruge lamme skind eller gele (staves) da jeg heldst vil have det føldes best for ham og gå med.
spørgmål 3
´
bare en lille hurtig en
hvis i kender nogle gode hjemmesider med spil eller noget så vil i ikke være søde og sende dem over en pb da jeg keder mig
magen knus
tulle
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
men det er jo bare min holdning...
har du prøvet forskellige mærker mundkurv`???
angående sadlen - så synes jeg du skal få en sadelmager ud og tilpasse den istedet for at ligge alt muligt hurlumhej under, som ofte er til mere skade end gavn...
okt 2008
Følger: 631 Følgere: 565 Heste: 2 Emner: 289 Svar: 740
okt 2008
siger hun
mar 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 34 Svar: 536
du skal selvfølgelig gøre som din dyrelæge siger, men det lyder da underligt at lade en forfangen pony gå på græs!
med hensyn til sadlen så hjælper det altså ikke at lægge hverken lam eller gelé under en sadel der ikke passer! den skal tilpasset af en sadelmager!!
okt 2008
det mere fordi han ikke har et særlig godt sadle lege men da han hade en meget fin tynd krop passede den perfekt . men nu har han taget lidt meget på og nu ligger den kun noglelunde
mar 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 34 Svar: 536
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
Jeg synes bestemt ikke, at det er ansvarligt at lade din hest gå uden mundkurv, når den har været forfangen!! Har du prøvet at købe en mundkurv i sådan noget stof lignende materiale? De skulle være noget mere slidstærke end dem i plastik (:
Spørgsmål 2:
Jeg er meget modstander af både gele- og lammeskindsunderlag, da begge dele egentlig bare mindsker kontakten til hestens ryg. Altså vil dine hjælper gennem sit sæde blive svagere for hesten, og du vil derfor blive nødt til at bruge kraftigere schenkler, hvilket ikke ligefrem forfiner dine hjælpemidler (: - En sadelmager og en evt. omstopning er derfor svaret. Vurderer sadelmageren, at det ikke er muligt at stoppe din sadel om, så den vil komme til at lægge ordentligt, så er der ikke andet for, at du må ud og købe en ny sadel der ligger ordentligt (:
Spørgsmål 3:
Meget irrelevant!!!
okt 2008
apr 2007
okt 2008
apr 2007
http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=890144&deptid=116&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Den er godt nok noget dyrere...
- Jeg ved, at der er nogle debatter omkring denne slags inde på heste-nettet, så måske det kunne være en idé at tage et kig derind forbi? (:
okt 2008
hjælp megen taak =) 3 spørgsmål
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside