{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

skylight dv. {{forumTopicSubject}}

en lille historie om skylight,skylight er en 2 årig plag der blev født d.3 maj 2008 kl 9.45 hendes ankomst var ventet med længsel og jeg havde siddet hos hendes mor næsten i 2 uger før der skete noget, kunne godt fornemme at det var den dag der skulle ske noget, galanta hendes mor var nemlig meget besværet og hun sente stråler af mælk ud hver gang hun bevægede sig, hele dagen lang og kl 22 ca kom der så en sms at jeg havde fået et smukt lille sort føl,jeg nærmest fløj ud til bilen og kørte de 6 km over til der, hvor jeg har mine heste opstaldet,og der stod det smukkeste lille føl og så sig omkring jeg gik ind til dem, og da hoppen var ligeglad med min tilstedeværelse kunne jeg gå hen til sky, og se hun var en lille hoppe jeg konstaterede at der var noget, der ikke var som det skulle være for det så ud til at sky var vanskabt når hun stod med bagen til, det måtte der gøres noget ved omgående så der blev taget kontakt til dyrlæge- vagten, hun kom efter en time ca men fortalte at hun intet vidste om heste eller føl og at jeg skulle kontakte min egen dyrlæge mandag. Da min egen dyrelæge så kom viste det sig at det var nogle hormoner der gjore at det så ud til at sky skød noget af tarmen ud af køns organerne, det gik dog i sig selv efter nogle dage, så ingen grund til panik,næste dag jeg kom lå lille sky ned og da jeg åbnede til boksen blev hun liggende til min store overraskelse ,så at give hende grime på skete liggende da sky var af den mening at der ikke var grund til at rejse sig

nu godt 2 år efter har sky så prøvet at få trense og longe-gjord på, det var ikke de store anstrengelser da sky tager alt i en rolig og fornuftig måde kikkede lidt men ellers ikke noget i det, hun tygger lidt på biddet og vi er begyndt at øve tøjle signalerne og da jeg har lavet lidt øvelser med stop gå og så vidre fandt hun hurtigt ud af et let tag i tøjlen sammen med et bestemt stop betyder at hun skal stå stille håber hun bliver ved med at være så nem

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
skylight dv.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce