{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Kald mig bare sentimental.... {{forumTopicSubject}}

... men jeg er så glad og stolt, jeg kunne tude!!! smiley

For mig har det altid været det ultimative bevis på tillid, at en hest tillader sin menneskeven at komme helt tæt på og nusse, når den ligger ned; dvs. når den er mest sårbar... og det gav Falle mig for første gang lov til i dag, da Bo og jeg var ude for at hygge med drengene på folden i sommervarmen:

http://www.hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2007961.jpg

Faktisk sad vi i ret lang tid (5-10 minutter) og bare nussede på den måde... min dreng er bare SÅ dejlig!!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kald mig bare sentimental....
  • #1   27. jun 2010 Tillykke Louise, hvor er det et skønt billede, der oser af varme og blind tillid :o)
    Tak for kigget.

Kh. Karina

• #2   27. jun 2010 Ja, det er bare fantastisk når de gør det. Bussen gik så vidt sidst, at jeg fik lov til at ligge hende helt ned, og sætte mig op ad væggen, hvorefter hun puttede sit hoved på mit skød. Det var første gang Claus så det. Han var totalt rørt over det. Det er FARS BUS sagde han....
    Desværre, kan jeg ikke hamle op med det billede af dig og Falle! Hold OP et skønt billede!

• #4   28. jun 2010 Tak skal I have! smiley Jeg er også bare så glad; det betyder utrolig meget for mig, at Falle udviser mig den tillid! Dejlige dreng! smiley

• #5   28. jun 2010 Sikken et dejligt billede og hvor passer I bare perfekt sammen! Det er bestemt en plakatstørrelse værd......smiler.

• #6   28. jun 2010 Det er så dejligt når man må det.
    Elsker også ligger at sove med Fakir på folden, hehe jeg falder tit i søvn

• #7   28. jun 2010 Hihi... jeg vil ikke udelukke, at Falle rent faktisk ER doven! *LOL* Men til gengæld ved jeg, at han også er glad for sin mor... smiley Se f.eks. her, hvor han har gang i sit speciale: Mulekys!! *gg*

(link fjernet)

Og ja, det er virkelig en helt unik følelse at kunne sidde der og dele en hyggestund med sin liggende hest... Og jeg er ikke i tvivl om, at det har noget med tillid at gøre, for jeg har da haft flere heste/ponyer i mit liv - også et par stykker, der var svært dovne af natur - men Falle er den første hest, der har givet mig lov til at gå hen og nusse sig, mens den ligger ned. smiley

• #8   29. jun 2010 Fantastisk billede! Hvor er det bare skønt smiley

• #9   29. jun 2010 Tak for jeres søde ord. smiley

Det er lidt "sjovt", du skriver, at jeg har flyttet mig, Kijo, for meget af tiden føler jeg faktisk, jeg står ret stille. Jeg udvikler mig slet ikke hurtigt nok efter min egen mening.... vil jo bare gerne kunne det hele og bryder mig ikke om at være begrænset; slet ikke af mig selv. smiley

Jeg er virkelig ærgerlig over, at det ikke er lykkedes mig at få stablet en træningsgruppe på benene heroppe nordpå, for jeg kan jo gennem indlæggene herinde se, hvor meget Pauline og Co. får ud af deres mandagshold og alle deres fælles arrangementer. Det er noget, jeg savner meget, for når jeg træner heste sammen med min kæreste, skal jeg undervise ham, og når jeg træner alene... tjah... Føler virkelig, jeg mangler noget sparring og nogle inputs fra andre "ligesindede". Men folk er vist lidt mere traditionelt orienterede heroppe...

• #10   29. jun 2010 Tjoh... jeg tror faktisk, vi bor et pænt stykke fra hinanden, Kijo... for du bor på Djursland, ikke? Jeg bor lidt udenfor Brovst i Nordvestjylland... det er 37 km. nordvest for Aalborg. smiley

Men ja, det ville være super sejt med sådan en træningsgruppe, for jeg tror, det giver rigtig meget til alle parter. smiley

• #11   30. jun 2010 Ja, mandagsholdet er fantastisk. Dog, er vi ved at være så mange, at jeg faktisk svigter Louise lidt. SUK... Og jeg selv! ARGH... JEG STÅR STILLE! Men men men... fra d. 7 går jeg amok med undervisning igen! Og med Hestevelfaerd har vi desuden lige lagt det mest fantastiske efterårsprogram som simpelthen kommer til at RYKKE FOR VILDT!

• #12   30. jun 2010 Men ja, Louise, du har altså rykket dig meget! Jeg syns, det er SÅ MEGA FLOT!

• #13   30. jun 2010 Tak for de søde ord, Pauline. smiley Det er da dejligt, andre kan se, jeg har rykket mig, når det kniber for mig selv at se det. smiley

Glæder mig til at høre mere om det der fantastiske efterårsprogram! Håber, det indeholder en masse weekendkurser, som jeg også kan byde ind på. Pokkers også, at jeg bor helt oppe i den modsatte ende af landet, atlså!!

• #14   30. jun 2010 Shhhh... hvis det lige bliver her inde for nu...
    Susan Kjærsgaard,
    Karsten fra Equifirst (ham der har opfundet Linamix)
    Nette fra HappyHorseCenter som skal fortælle om hestepersonligheder og tilgangen til dem
    Ute-kursus
    Noget om blomstermedicin
    Paddoc-opbygning
    Gør-Det-Selv
    og meget meget mere smiley

• #15   30. jun 2010 HOLD KÆFT (pardon my french), det lyder spændende!!! Uuuuh, kan næsten ikke vente, til datoerne bliver offentliggjort, så jeg kan begynde at sætte penge til side OG sætte kryds i kalenderen. smiley

• #16   30. jun 2010 åh hvor jeg bare savner at få undervisning. Lige meget hvad det er.. bare det at lære noget med heste er fantastisk... Jeg er helt grøn af misundelse smiley

Jeg må hellere prøve at overbevise Joan om at vi bare MÅ have en træningsbane til hestene..

• #17   30. jun 2010 Åh i har fundet en dato? Jeg tror faktisk godt at jeg kan der.. skal da lige ind og læse oplysningerne om turen smiley

• #18   30. jun 2010 Hehe nej det kunne jeg så men NU er jeg tilmeldt smiley Så er det bare at finde ud af hvordan jeg kommer hen til start stedet og hjem igen bagefter..

Iihh hvor jeg glæææder mig smiley

• #19   30. jun 2010 Æhm... hvad? Hvorhenne? Og hvad koster det? Jeg er rundforvirret... *gg*

• #20   30. jun 2010 Uh, det ville jeg bare SÅ gerne, Kijo... og der er jo faktisk heller ikke så voldsomt langt ned til dig. Kan man komme med til fods? Har hverken hest eller trailer... men bager gerne en kage eller to. smiley

• #21   30. jun 2010 Louise: Oprindeligt var det vidst en rundtur til de forskellige tinker/IC ejere i området for at se hestene. Så det kræver slet ikke at man har hest med smiley Jeg har jo fx ikke engang min egen men håber da at turen kan gå forbi Joans fantastiske heste som jeg lige pt. passer smiley

• #22   30. jun 2010 Nååå, sådan! Ja, der afslørede jeg så lige, hvor klog og velinformeret, jeg var... *GG* Har aldrig før været med på sådan en TTT-tur. smiley Men tage rundt og beundre lækre Tinker-basser, så er jeg frisk! smiley

• #23   30. jun 2010 HA HA, JA, TTT startede vi sidste år, og det var der en rundtur rundt i det sønderjyske, startende hos Tine med en skøn hestevognstur og morgenmad. Så tog vi til Lene, så Louise og så til sidst mig, hvor vi havde foredrag om aftenen.
    AS har fanget traditionen, så nu skal vi nord på denne gang (os fra SYD). Det bliver så hyggeligt.

• #24   30. jun 2010 Mine hypper er også klar til besøg den dag og de glæder sig til at få gæster :o)

• #25   1. jul 2010 EHH.. det billede Louise! Sådan et vil jeg også have af mig og mine hyppere! ØV!

• #26   1. jul 2010 Jamen hvilket klokkeslæt skal vi møde op den 24. juli? Jeg er HELT frisk og har allerede sat kryds i kalenderen + reserveret dytten, så jeg kan komme afsted. smiley

• #27   1. jul 2010 Pauline, du inviterer da bare på kaffe eller noget... så skal vi nok få lavet det perfekte billede af dig og valgfri hest eller pony! smiley

• #28   1. jul 2010 Helt ok... smiley Du kan jo bare sige til, når du har det endelige tidspunkt... jeg glæder mig allerede. smiley

• #29   1. jul 2010 Hmmmmm måske man skulle flytte til Jylland, :o) finde nyt job, og et sted og bo hvor der er plads til alle dyrene ;o)

• #30   2. jul 2010 Karina, der er en gård til salg ikke ret langt her fra.Der er ca 20 tdl til, der er den perfekte stålhal til at lave ridehal i. Desuden er der dyrenes beskyttelse plejestation der nu ogder er lavet et stort anlæg til ræve :o)
    Med i købet får man fri entre til Skandinavisk dyrepark!!! Det er nemlig naboen.......
    Alt dette til kun 2 millioner
    Så skal du bare have fundet et job ;o)

• #31   2. jul 2010 Karina hvad siger du til, at vi skrotter mændene og køber dette fantastiske sted sammen.....hi hi hi.

Eller bedre endnu....mændende flytter med, og så kan de bruge deres energi på at forbedre og istandsætte stedet....HA HA HA.

Gid man havde en lampeånd.....SUK.

• #32   6. jul 2010 Ihhhh.....det kunne være vildt hyggeligt.....ahhhhh.......drømme, dejlige drømme!

• #33   7. jul 2010 Ej Betina tænk engang.......... at Kijo drømmer om at ride tur med dig og mig ;o), kan man blive mere stolt :o), ja jeg kan ikke...... smiler

Ja lad os skrotte de der møg mænd og klare det hele selv, det ka´vi sku´ sagtens, så skal vi "bare" have solgt vores eget hus og fundet et job over there, jeg er frisk :o), og med masser af træningshalløj fælles hygge team for øje................ Yay Yay

• #34   8. jul 2010 Hey... I kan lave sådan et femi-heste-kollektiv... Kijo klarer jodet hele selv, så kan i skisme også smiley

• #35   8. jul 2010 Fantastisk idé Pauline! Et hestekollektiv - jeg elsker det.

• #36   8. jul 2010 Ih, sådan et heste-kollektiv lyder faktisk som en super hyggelig idé! smiley Havde selv tænkt på noget lidt lignende i forhold til min mor, som døjer med at klare sin gård og sine 14 heste + diverse andre dyr helt alene, idet hun aldrig nogensinde kan være hjemmefra, fordi ingen er der til at passe "besætningen", og Bo og jeg jo har lidt samme problematik omkring vores lille "zoo"... smiley

Men min mor og Bo synes IKKE om at skulle bo sammen... *gg* Og så har vi også den problematik her, at min mor ikke vil flytte nord for Limfjorden, og Bo ikke vil flytte syd for Limfjorden...

Selve ideen synes jeg dog er helt genial, fordi man så kan være flere sammen om den fælles interesse, hjælpe hinanden og dele masser af hyggelige stunder sammen. smiley

• #37   8. jul 2010 Hahaha... bare rolig, jeg skal nok lade være med at "stjæle dine øl", Kijo... *LOL*

Btw, hvordan går det med TTT-turs planlægningen??? Er såååå spændt på at skulle være sammen med en hel flok tinkertosser for allerførste gang. smiley

• #38   9. jul 2010 Hihi... nu er du i hvert fald noteret i min mobil, Kijo... så håber jeg, jeg også husker at sparke. smiley

• #39   9. jul 2010 Btw... jeg har vist sagt det før, men jeg medbringer gerne kage... smiley

• #40   12. jul 2010 Ha ha ha...kijo........jeg kan godt huske reklamen med Ulf Pilgaard.

• #42   15. aug 2010 SEJT! Tillykke!

• #43   15. aug 2010 Åh, hvor er det PRAGTFULDT, Charlotte!!! Stort tillykke! smiley Kan 100% sætte mig ind i, hvor fed en følelse, det er... man bliver så glad og stolt, når man får den slags tillidserklæringer fra sine dyr. smiley

• #44   15. aug 2010 Jeg er ved at lære mine det på kommando... Pyh... det er svært, da meget af det ligger mentalt og energimæssigt...

• #45   16. aug 2010 SUPER AS! Jamen, så vil jeg gerne have, at du fortæller mig, hvordan du gjorde smiley
    Nej, har ikke set billederne endnu. Fik du leget med linsen? (ØJ, det lyder bare forkert!)

Kommentér på:
Kald mig bare sentimental....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce