{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.076 visninger | Oprettet:

Boots faldt af! {{forumTopicSubject}}

Pyh - det har jeg ellers aldrig oplevet før - og har ikke kunnet forstå hvordan det kunne ske for andre.
Men sidst jeg red, fik vi nogle gode galop-spurter - og pludselig kunne jeg mærke at han trådte underligt, og det sagde en mærkelig lyd - og opdagede så til min skræk, at boot'en på den højre forhov på mystisk vis var røget af hoven, og drejet rundt så den sad oppe foran hoven, - og sad kun fast rundt om kodeledet med stroppen :S Bremsede straks og fik den sat ordentlig på igen, og så red vi forsigtigt videre.
Da vi så skulle galopere igen skete det én gang til - på den samme boot! Og da jeg hoppede af opdagede jeg også at den var revet lidt i stykker der hvor "gaiteren" (stoffet) sidder fast på selve booten - og det er ikke noget man lige kan sy på igen.

Var godt nok meget overrasket, og også ret forskrækket - for det er da ikke helt ufarligt - han snublede faktisk lidt - og det er ikke sjovt når man rider fuld fart frem i galop :S
Forstår slet ikke hvordan det kunne lade sig gøre, at den kunne ryge af hoven på den måde. Det er aldrig sket før - har godt nok lige ordnet hove, men det er mit indtryk at de sidder godt til alligevel. Tænk hvis man er langdistancerytter, og de så ryger af på den måde....

Det er i hvert fald lige før jeg ikke har lyst til at putte boots på igen smiley Og det er ellers EasyBoot Glove - som mange roser meget.
Har nogen oplevet noget lignende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boots faldt af!
Kommentér på:
Boots faldt af!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce