{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Så blev Funny, min bedste ven, solgt.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Ja, som overskriften siger, så blev Funny idag solgt.
-Uden kontrakt og pengene blev overført uden de store indsigelser... Så det gik meget stærkt!

Og aldrig har jeg været så GLAD!!! smiley For køberen er MIG MIG MIG!!! smiley Jeg har endelig fået råd til at købe Martin's andel af hende, så nu er hun min prinsesse.
Det var hårdt for Martin, men han kunne ikke være sikke på at han vil have plads til hende, der hvor han flytter hen. -Men heldigvis vil han stadig komme og besøge hende. For hun ér hans lille prinsesse-pige, og når han er i nærheden, så er jeg bare luft for hende.

Men hvor er det bare dejligt, at der ikke længere er den lille ting... Selvom det er svært.

Nå, men ville bare lige dele en lille oplevelse fra idag.

Mvh Jeanette, nu ejer af verdens dejligste Funny-pige(som ér scannet drægtig).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev Funny, min bedste ven, solgt..
  • #1   14. jun 2010 TILLYKKE med, at Funny nu er 100% din, Jeanette! Hvor er det dejligt!! smiley

Men øh... hvad er jeg lige gået glip af? Er du og kæresten gået fra hinanden, eller...? Håber, det er ok, jeg spørger? smiley

• #2   14. jun 2010 Ha ha... lige først tænkte jeg 'nej nu holder hun... den ene dag er funny den bedste og næste dag sælger hun'... Ha ha, elsker når jeg får en 'online' lussing smiley
    TILLYKKE med at Funny er din nu - det er bare dejligt - det har du da også ventet 1 år på nu!
    Hvornår kommer du og besøger mig og Bussen? Og ser hendes smile-sidelæns-jeg-er-dygtig-øvelser?

• #3   14. jun 2010 AS... Det er da Casey!

• #4   14. jun 2010 DOH! Elsker dig muligvis endnu mere på denne tid af døgnet... du er sjov OG overtræt OG træt-dum på den gode måde...

• #5   14. jun 2010 Ej tillykke med købet af den skønne dame :o)

• #6   14. jun 2010 Tillykke, tillykke med den anden del af funny ;-D

• #7   15. jun 2010 Hejsa,
    Hihi... Ja, tænkte nok at det ville frembringe lidt harme tanker om mig. smiley Men jeg kunne ikke dy mig, og er bare SÅ glad! smiley

Louise: Det er da helt OK at du spørger. smiley Ja, vi gik fra hinanden i januar sidste år. Derfor blev vi i første omgang nødt til at sælge vores drømmeføl, nemlig et hoppeføl efter Picasso. Ingen af os havde råd til at have hende, og heldigvis dukker fantastiske Pauline op og køber vores lille prinsesse (som vi på det tidspunkt kun havde haft ganske kort, desværre). Og vi blev også nødt til at sælge Benjii (som så først blev solgt her i februar 2010) og min dressurhest og Funny kunne jeg ikke sælge. Og Martin ville heller ikke sælge Funny. Så vi bestemte os for at én af os skulle købe den anden ud, så Funny blev hos én af os. Vi var ikke i tvivl om at det var Martin der skulle have hende, da hun virkelig er HANS hest. -Men skulle han have hende, skulle han have hende opstaldet på en rideskole, og han vidste ikke hvor hans uddannelse ville sende ham hen. Derfor besluttede vi så at jeg skulle købe ham ud, så snart jeg havde pengene, for jeg ville ikke sælge min dressurhest. Desværre fik jeg jo så pludselig en hest mindre at betale til i februar 2010 da min dressurhest pludselig blev alvorligt syg med cancer, og måtte aflives.
    Så nu har jeg pengene til Funny, og så blev hun MIN! smiley
    Heldigvis er Martin og jeg bedste venner, og han kan stadig ikke undvære Funny og glæder sig ligeså meget som jeg til at hun får føl efter Casey (Ja, AS, det er Casey, hvis du skulle ha' overset det. smiley hihi...). Vi forsøgte denne kombination i 2005, men desværre fik Funny sandkolik i efteråret og tabte føllet. Men nu ser det ud til at det vil lykkedes. smiley

Pauline: Jamen jeg satser på at komme ned til Rolykkevej efter d.22.juni. Der har jeg nemlig eksamen, og regner ikke med at skulle i praktik derefter. smiley Hvornår vil det passe dig bedst?

Tak for alle de dejlige ord. smiley

• #8   15. jun 2010 Ihh.. der er jo ikke så lang tid til så! Du kommer bare - jeg tager bare fri efter det smiley

• #9   15. jun 2010 Nej, der er jo slet ikke så lang tid til. smiley
    Men nu skal jeg jo lige se om jeg overlever imorgen. -Skal have min tatovering imorgen og det er gået LANGT over gevind!! Fra en lille sød og diskret én, har jeg nu bestemt mig for en kæmpe stor én...

Men jeg skal nok slæbe mig ned til dig, om det så bliver i samlesæt. smiley

• #10   15. jun 2010 Tak for forklaringen, Jeanette... så giver det hele pludselig lidt bedre mening. smiley Det er da dejligt, at du og Martin kan være bedste venner, selv om I ikke er kærester mere. smiley

• #11   15. jun 2010 Tro mig, Louise.. Det er det bedste jeg kunne ønske mig (nu vi ikke kan være sammen..). Det er fantastisk at have sådan en ven. Men vi var jo også sammen i over 7år da vi gik fra hinanden, og havde boet sammen i næsten 5år. Så vi kender hinanden bedre end vores forældre, tror jeg. smiley

Godt, når ting giver mening. smiley -Har du egentlig været ovre at se de små Casey-basser hos Ninna og Jan? smiley

• #12   16. jun 2010 Eiii, er der kommet små Casey-basser ovre hos Ninna og Jan?? Det vidste jeg ikke. Jamen så tror jeg da liiige, jeg skal ud at cykle mig en tur i aften. smiley

Og ja, det er dejligt, når man kan være venner, selv om man ikke kan være kærester. Især, når man har dyr eller børn sammen. smiley

• #13   16. jun 2010 Åh... Nej, der er ikke kommet NYE babyer endnu. -Der går vist lige et par måneder endnu. smiley -Men der er jo dem der hele tiden har været. smiley

• #14   16. jun 2010 Åh... jamen dem har jeg skam set. smiley Flere gange... nogle rigtig fine føllebasser, ser det ud til. smiley Især har de en sort/sortbrun med hvide fusser og blis, som jeg er ret vild med. smiley

De har også en sortbroget voksen... en hoppe, tror jeg, som er gudesmuk med kæmpe hårpragt. smiley

Kommentér på:
Så blev Funny, min bedste ven, solgt..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce