{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Tykke heste {{forumTopicSubject}}

Er jeg virkelig den eneste med fede heste??? De får kun 3 timer dagligt. Folk blir ved med at spørge hvornår Tøsen skal fole smiley Godt vi er begyndt med jævnlige rideture, og godt hun heldigvis har nemt ved at smide de overskydende kg igen!

Har forresten fået mig en Shetlænder som skal følges over på græs.Tøserne kender udemærket vejen når leddet blir åbnet, men lille Max vil ikke derover. Dybt mærkeligt og så lige en shetlænder! Men når først han er kommet over på græsset går det fint smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tykke heste
  • #1   7. jun 2010 Uhmmmmm fed og fed:o))))) Meeeeeen det skal da ingen hemmelighed være, at Bøffen også har lidt mere end han behøver. Jeg har i dag ringet og fået en god snak med Pernille fra Equifirst (det jeg fodre med) og hun foreslår vi prøver at lægge fodret om fra det han fået nu (Classic Robust) som er til nøjsomme hesteracer og istedet sætter ham på Energy Start (400 gr) og Linamix (200 gr)....denne kombination skulle meget gerne øge forbrændingen. Hun siger at disse nøjsomme racer ofte er endnu sværere at fodre på end de der ikke vil holde huld. Jo mindre vi skære dem ned, des mere formår de at holde på ALT hvad de får og udvinde ALT ud af det. Jeg er spændt på det..og håber at det vil kunne hjælpe lidt på formerne + masser af rideture i den dejlige nye sadel selvfølgelig...og det med græsset bliver nok ikke til de vilde for os i år før lidt senere på sommeren...og her står jeg med en ny lækker fold med det lækreste urtegræs:o))))) Ak oh ve, hvor er det man kan studere til hesteejer og det uddannelsen SU berettiget?

• #2   7. jun 2010 Lidt i godt i stand er man vel altid smiley Jeg fodre mine med suregrow fra Brogaarden. Det er kun vitaminer og mineraler ingenting af alt mulig andet. Nu har vi fået naboen til at slå hø på vores mark, for det er alt for langt. Hvornår skal vi ride en tur ?????

• #3   7. jun 2010 Og i øvrigt bryder jeg mig ikke ret meget om din nye sadel. Tror du er blevet snydt :-)))

• #4   7. jun 2010 Jeg skal ud i morgen for lige at fornemme om han er øm i futterne eller ej....det er nok bedst at gøre alene for ellers så køre han jo bare på:o) Og om alting går vel skal vi da lige finde en dag.... .måske onsdag? Jeg tror jeg får tidligt fri mod al forventning...men meget kan jo ændre sig selvfølgelig. Jeg skriver lige hvordan det går i morgen...

• #5   8. jun 2010 Hm... må nok tilstå, at mine små krudtmuler, Kajser og Kaspian, er en smule "erotisk buttede"... okay; Kaspian kunne til forveksling godt ligne en følhoppe, for han har altid haft den der runde "hængemave" (sandsynligvis som resultat af, at han er fejlernæret det første år af sit liv), som bliver ekstra udpræget, når han får for meget sul på sidebenene.

Har ellers ikke haft problemer med deres vægt tidligere... men det må dels være det, at de nu er "voksne" og samtidig er blevet kastreret, der gør udfaldet... smiley

Falle og Futte er slanke og muskuløse... Stuntman mangler ingenting, men fed/overvægtig vil jeg nu heller ikke kalde ham. smiley

• #6   8. jun 2010 Hmm... mine går i løsdrift, men de ser fine ud... meeeen... der er heller ikke meget græs på folden.

Kommentér på:
Tykke heste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce