{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

påklædning til dyrskue :S hjælp {{forumTopicSubject}}

Hvordan skal man være klædt til dyrskue? jeg ved man skal have hvis skjorte og hvide bukser på man hvad skal man ellers? skal man have en t-shirt eller noget med logo for den avlsforening man udstiller hest under? fks skal jeg have NF logo på min? og skal man have slips på ovs.? :S
PS. Jeg skal ikke deltage i 4H smiley
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  påklædning til dyrskue :S hjælp
  • #1   1. jun 2010 Hej!

Du er helt inde på rette spor med den hvide påklædning. (hvide ridebukser er ikke velsete!!) Men ellers hvide bukser og hvid bluse, tshirt, skjorte el. Jeg tillod mig at have knickers på sidste år og det hørte jeg ikke noget for. (jeg var gravid og kunne simpelthen ikke passe andet for maven:-) )

Logo, avlsforbundets farve osv er bare en ekstra detalje man kan tilføje outfittet. DV folk kan fx have en rød trøje over den hvide skjorte, connemare-folket i Åbenrå havde i år grønne trøjer på. Og det så bare flot ud.

God fornøjelse til skuet.

Hilsen Jette

• #2   2. jun 2010 fjordhestene bruger gult slips. tror det er mest velanset at have slips på det ser man flest med på roskilde.

• #3   2. jun 2010 Jette Toft C
    Må jeg så ikke tage mine ridebukser på? smiley

* Fjolle hypper * En af mine veninder fra klassen som har køer med sagde idag at det kun var de voksne der havde slips på og at de kun skulle have tørklæde på skal jeg så bare tage tørklæde på eller er det anderledes med heste? smiley

Charlotte: tror det godt nok ikke men jeg ved det godt nok ikke smiley

• #4   3. jun 2010 Charlotte: okay smiley

Kommentér på:
påklædning til dyrskue :S hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce