{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ser sur ud - Hvorfor?
  • #1   31. maj 2010 Det er min hest også? Men jeg ved sq ikke hvorfor:D

• #2   31. maj 2010 Det gør Nokia også en gang immelem - men aldrig mere end at se sur ud, gør din det +? - altså mere end bare ser sur ud smiley

• #4   31. maj 2010 KIK: Alttså ørerne LAGT tilbage, eller bare rettet bagud? :3

min araber gjorde det også, men han truede mig Oo jeg var ligeglad, for han løb bag mig, så jeg kunne ikke se noget xD

Løber du ved siden af eller foran din hest? ;3

• #6   31. maj 2010 Altså hun bider ikke ud efter mig, ser bare sur ud

• #7   31. maj 2010 Altså, min araber havde bogstaveligt talt LAGT ørerne - han gik så også med tænderne og truede, men han rørte mig aldrig Oo

KIK: Hestes ''afslapningspositur'' er normalt halvsænket hovede (altså ikke helt nede i sandet, men sådan en mellemting, lige ud fra eller lidt lavere end mankestykket) og med ørerne afslappet rettet bagud :3

Nogle heste har dog også ørerne stift rettet bagud, ligesom når de har ørerne rettet forud, altså uden de er lagt bagud, også er de ikke afslappede xD

heste med ørerne fremme er et tegn på opmærksomhed (i de fleste tilfælde smiley )

• #9   31. maj 2010 jaaerh ^^ dejlig hest :3
    sådan er min tinker også, altså når hun ikke synes at der er noget farligt eller at hun er utilfreds xD hun er hoppe med STORT H smiley
    Det er dejligt at have sådan nogle heste :3

• #12   3. jun 2010 Ofeig gør det også? og det er ikke "slappe-af-øre" hun kan godt være lidt aggresiv i sit temprament, men det er KUN når jeg skynder på hende.. såå jeg tror at når jeg løber MED hende så løber vi ved siden af hinanden og så tænker jeg lidt om det kan vlre fordi hun dér syntes at jeg skynder for meget på hende ?? det er over hovedet ikke et problem med hende, men man vil vel helst have en glad, sund og tilfreds hest, ik? smiley

Anna Sofie

Kommentér på:
Ser sur ud - Hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce