Klub Hestevelfaerd

Klub Hestevelfaerd

Medlemmer: 99
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler en god smed
  • #1   30. maj 2010 Jeg har før brugt Bruno, fra kustrup beslagsmed.... Han er meget dygtig og kan virkelig sit håndværk. Og så er han god til hestene. Han er fra MIddelfart.

Den eneste grund til at jeg ikke længere bruger ham, er at jeg er flyttet for langt væk. Og han ikke ønsker at kører så langt.

Helt klart et kald værd.

• #2   30. maj 2010 Hej Lise.
    Ja jeg bruger Tobias fra Bergers Smedie, du kan google dem, de har en hjemmeside. Tobias er sindsyg dygtig og bliver hele tiden dygtigere da han og en del af de øvrige smede fra Bergers er med til Danmarks, Nordiske og Europamesterskaber indenfor faget. Jeg vil varmt anbefale ham, jeg fik ham anbefalet af Bo (dyrlæge på Ansager). Jeg har ikke tilladt andre fra Bergers til Jack (man skifter jo heller ikke dyrlæge hele tiden:o) så dem kender jeg ikke.
    Held og lykke med det....
    God søndag, Mette

• #3   30. maj 2010 Bergers er super dygtige - jeg har altid været glad for deres arbejde.
    Men desværre er de virkelig dårlige til at overholde deres aftaler smiley

• Lise N
    Lise N Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 19
    #4   30. maj 2010 Tak for gode råd. Dejligt! smiley

• #5   30. maj 2010 Kustrup beslagsmed, (Bruno), har også deltaget i diverse konkurrencer, og jeg mener han er 4 x DK mester. Og han overholder altid sine aftaler, kan endda præsteret at dukke op lidt før tid...

• #6   30. maj 2010 Jeg har brugt begge. Både Bergers og Bruno. Bergers er jeg færdig med. De overholder aldrig deres aftaler. Skulle rykke efter dem 3 gange og til sidst var jeg nød til at ringe efter anden smed. Så dårligt, og i øvrigt ret dyre. Jeg har nu ringet efter en smed i Bække. Hovsmeden.dk. Håber han er dygtig, mangler nemlig stabil smed.

• #7   30. maj 2010 jakob var og sko Kalle i torsdags, og beskærer Nicko. Og det går såååå nemt når han gør det. Han har også før skoet Kalle, og han har aldrig tabt en sko...

Men bare sådan generalt, så har smedene drønnende travlt, og det kan være virkeligt svært, at komme ind som ny....

• #8   3. jun 2010 Så har jeg haft besøg af mine nye smed. Helt sikkert ham jeg skal bruge fremover. Tøsen var veltilfreds, gjorde hverken antegn til biden eller stejlen. Og det er rigtig gode tegn. Han tog sig rigtig god tid til at hilse på hestene, ikke stressende overhovedet. Han var især rigtig dygtig til Björk, som jo er ung og uerfaren. Han lavede også et godt stykke arbejde med fusserne. Det bedste ved det er, at han er billigere end andre smede smiley Og det kan man lide med 3 heste!!!

• #9   4. jun 2010 Hvem endte du så ud med at bruge...

Kommentér på:
Mangler en god smed

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce