Dårlig dag {{forumTopicSubject}}
Ja for første gang. NOGENSINDE mistede jeg bare modet i dag med min nye hest Belesto.... Han er stadig ny (haft ham knap 4 mdr) og idag da jeg skulle ride, ville han bare ikke stå stille (hvilket han med lidt god vilje, som regel altid gør.) og efter 30 min med at rykke rundt på stigen (stiger ikke op i sadlen) gik jeg stortudende fra ridehuset blev så frustreret..... Plejer ikke at give op, men idag kunne jeg bare ikke mere. Er stadig ret ked af at det gik ud over ham. For det gjorde det absolut. Fik snakket med meget store bogstaver og afleverede ham bare til en veninde da jeg kom i stalden. Jeg måtte bare væk!
Skulle lige ud med det et sted hvor der ikke er en masse 12-årige med gode råd ;D
Kørte ud til ham for 1 time siden og sagde godnat og nussede... Håber det går bedre i morgen
apr 2007
Følger: 57 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 502
Har endelig fundet ud af at komme op på ham efter næsten 6 år.
Men er sygemeldt i to måneder og må ikke ride, så er spændt på om jeg skal starte forfra igen til den tid;-(
Sender mange varme tanker...
mar 2007
Følger: 260 Følgere: 230 Heste: 8 Emner: 248 Svar: 1.870
Min gjorde det også det første halve år, og nogle dage virkede det bare håbløst, men pludselig kom det bare og nu er det bare en selvfølge..... Hehe.....
apr 2006
Følger: 183 Følgere: 282 Heste: 11 Emner: 39 Svar: 2.800
apr 2006
Følger: 183 Følgere: 282 Heste: 11 Emner: 39 Svar: 2.800
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 964
Bruger også selv skammel for at komme op... Har så stive ben... Men er heller ikke flov over det
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
Men jeg er dybt enig med Gitte J, heste kan have dårlige dage og nej - de er ikke bare pelsede knallerter..
På det sidste har det været utrolig "moderne" (siger jeg med frygt for at få én over næsen) at mene, at heste ikke kan have følelser. "De mangler nemlig det center i hjernen.,."
Jeg håber din hyp bare havde en dårlig dag, og at i får en god dag sammen i dag..
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
nov 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 314
natacha: det har sikkert været en dårlig dag og synes det var rigtig fint du tog ud og nussede med ham senere, så i ikk begge gik i seng med en dårlig dag hængende over hovedet. stort skulderklap herfra
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
Dårlig dag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside