Ved godt, jeg har sagt det før... {{forumTopicSubject}}
... men hold k**t, hvor jeg dog bare ELSKER Tinker-coolness!
Da i dag "bare" er sådan en dag, hvor jeg først og fremmest skal slappe af og lave lige det, jeg har allermest lyst til, ja så bestemte jeg mig her i formiddags for at gå en tur med Stuntman (og Bo). Så vi trak der ud af, og jeg må endnu engang bøje mig i støvet for min pragtfulde drengs super-sind!! NØJ, han er dejlig, og jeg er så stolt af ham, at jeg er lige ved at revne i to dele... *GG*
Da vejret jo var nogenlunde - omend lidt blæsende - blev Bo og jeg enige om, at vi da godt kunne gå en lidt længere tur end sædvanlig. Så vi traskede hen igennem byen, omkring søerne, op i bakkerne og så igennem skoven hjem. Og Stuntman tog det hele i stiv hov! Han er opmærksom og friskt fremadgående, og det er SÅ tydeligt, at han synes, det er spændende at komme ud og opleve på den måde.
Da vi kom hen i byen blev han ellers "bombarderet" med nyt fra alle sider og skulle på et tidspunkt forholde sig til BÅDE en stor hund og en traktor med en eller anden raslende maskin-ting bagefter, og må indrømme, at lige der var jeg altså LIDT spændt på reaktionen, men Stuntman travede bare et par skridt fremad og sked en klat, og så havde han fundet ud af, at der ikke var nogen, der åd ham, og satte så farten ned igen til frisk skridt.
Det næste, vi mødte på vores vej, var en stendynge... og UHA, den var mindst dobbelt så farlig som traktor og hund tilsammen!!! Så der blev man jo nødt til BÅDE at fnyse, hoppe lidt og steppe sidelæns, men så gik "mor" jo bare hen og satte sig på den... og så følte man sig en lille smule fjollet og kunne godt gå pænt hen og snuse til den.
Men ellers var der godt nok ikke noget, som kunne bringe bassen ud af fatning... Han traskede velvilligt afsted ved siden af mig, og da vi kom forbi en campingvogn med to pensionister, som åbenbart havde tilbragt natten ved søerne, stillede Stuntman pænt op som fotomodel og solede sig åbenlyst i deres "ih" og "næh" og "nåh, hvor er den flot", da de kom ilende ud med kameraet og spurgte, om de ikke nok måtte tage et par billeder af os.
I øvrigt tror jeg, der er lidt "bjergged" gemt i den kære dreng, for ih hvor han syntes, det var sjovt at klatre i bakker. Til sidst måtte jeg faktisk lade Bo overtage lidt, for klumpedumpe her er i monster dårlig kondi og kunne til sidst ikke længere følge med op og ned og op og ned... UPS! Skal vist have trænet lidt, så jeg bedre kan følge med næste gang... det er jo sundt for bassens muskler med sådan en omgang "bjergbestigning".
Alt i alt havde vi en SKØN tur, og da vi kom hjem, og jeg satte Stuntman tilbage på folden, stillede han sig op ved ledet, som om han ville sige: "Kom nu, en tur til, mor". *GG*
Her er lige et lille billede fra søen, som Bo knipsede af os med mobilen (derfor den lidt tvivlsomme kvalitet):
(link fjernet)
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Jeg er bare SÅ JALOUX!
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Der er ingen tvivl om, at Betina har gjort et SUPER stykke forarbejde med Stuntman, som jeg nyder godt af på nuværende tidspunkt.
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 309
jul 2008
Følger: 210 Følgere: 194 Heste: 4 Emner: 168 Svar: 1.084
Endnu engang tak for sidst :o)
Sikke en skøn fortælling om den skønne Tinker mule på tur, flere af dem
Hils Bo
Knus K
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Der er altså heller ikke noget bedre end at komme på oplevelsestur med de små
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Ved godt, jeg har sagt det før...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside