{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Hvor længe med yver.? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en hoppe der er i fol. Men har ikke kunne få oplyst om hvornår den skal fole. Den er lidt blød bagtil. Yveret er fyldt, men ikke spændt, der er mælk i. Hun har haft sammestørelse yver siden jeg fik hende hjem 25 April.
Jeg syntes hun blev lidt mere "makeret" 6. Maj, hvor hun også havde gnubbet hale.
Har i nogle erfaring om hvor længe de går med stort yver inden foling..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe med yver.?
  • #1   23. maj 2010 altså det er meget forskelligt.. nogle lægger ikke yver for de er ved at fole andre helt fyldt i 14 dage.. men halen klør og hun er blød er et godt tegn.

• #2   23. maj 2010 I år gik min med spæmdt yver i ca 6 uger før termin... Hun folede så 10 dage før tid... Hvordan ser hun ud i køns åbningen??

• #3   23. maj 2010 Hun er lidt åben fornede, men hun er 20+ og har fået føl før, så ved ikke om man kan regne med det.

• #4   23. maj 2010 Okay... Nej så kan de jo godt være lidt slappe i det smiley Hmm min hun plejer at vende røven til mig og vil masseres bag til når det er ved at være tiden hun skal fole...

• #5   24. maj 2010 Følger lige med. Min hoppe har termin d. 11 jubi hun gør præcis det samme, og i går blev jeg ringet op af min nabo opstalder der sagde at Toujour lå ned i boksen og da hun havde rejst sig efter noget tid var der lidt slim ved skeden.. jeg tog derud sent og kunne se at yveret ikke var spændt men mere fast og stadig idbulet fortil. Hun er blød bag til og gnubber sig og har let løftet hale.. hun vender rumpen imor mig når jeg strigler hende ved krydset og på ballerne... hvad siger I? Det er første gang hun skal have føl, så jeg kender ikke hendes måde at lægge på til en foling på.

• #6   24. maj 2010 katja K: Jeg synes det kan lyde som om hendes krop er ved at ''sætte'' sig klar til foling... Det med at vil ha massage ved bag partiet har været et tegn på snarlig foling ved min hoppe...

• #7   24. maj 2010 ja ok men der er ca. 18 dage til termin. jeg hører bare at førstegangsfolende plejer at gå over, så hvis hun allerede nu er ved at forberede og skal fole indenfor den næste uges tid?

Hun er heller ikke super stor, som andre drægtige hopper.. man kan godt se hendes fine mave men hun er stadig slank.

mvh katja

Kommentér på:
Hvor længe med yver.?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce