bytte bytte købmand. {{forumTopicSubject}}
hvad synes i om denne handel?
min cremellohingst lucerfer.
hingst på 5 år, 148 cm høj, under tilridning. super godtgående, sød til at bedække og har god sædkvalittet. nem og medgørlig også alene. kan virkelig komme langt da han har en rigtig selvsikker gnist man ikke ser tit.
for:
en 3 ox hoppe, meget ufærdig og vokser en del endnu, hun er pt 142 men runder nok de 150 cm. hun er nem i dagligdagen kan som en plag skal kunne, er showet som nummer 4 som føl, går kanon godt. desværre skimmel vil egne sig til lidt af det hele. har fulde papire (er ren polsk og rødt pas)
og en følhoppe uden papire ifolet med en oxhingst, hun er 10 år gammel og 150-155 cm høj, avler gode meget store føl, (det er chameika på min profils mor) hun går middel i gangarterne og er ekstrem følsom ved hende omgivelser. (der skal meget arbejde i hende)
+to bedækninger fra fra den hingst der indgår i byttehandlen.
disse to hopper står allerede hos mig og der er aftalt pris som er mindre ind hvad jeg evt kunne få for hingsten.. men han er jo min lille baby og kemien er der, jeg må nok bare indse jeg aldrig kommer op og ride på ham.. (grundet styrt på andet hest er jeg MEGET kylling og har ikke redet i 4 år)
hvad synes i?
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 38
Mange varme vriisnk her fra.
Team Engvej ; )
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.383
jeg har jo de to andre gående som er købt med senere betaling..
maj 2008
Følger: 60 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 1.135
Hestepriser er en sjov størelse, reelt kan man sige at alt over slagteprisen er liebhaveri
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.383
bytte bytte købmand.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside