Weekneden? xD {{forumTopicSubject}}
Vi må jo lige høre hvordan weekenden har været hos o skønne mj tøzer
Jeg fik fri fra skole kl. 11.30, så cyklede jeg hjem xD ( underligt ) Jeg satte mig for at lave lektier, og så hørte jeg ( knæppelyde xD ) jeg kiggede ud af vinduet så stod der 4 drenge og 1 pige fra 8 og sagde underlige lyde xD?
TORSDAG: Jeg vågnede kl. 08.00 da min hun slikkede mig i hovedet -.-'... Jeg stod op og spiste morgen mad Så gik jeg på hg og så ringede det på: min fars, mors, min mobil OG fastnetten PÅ SAMME TID! scarry!
Min fars kolega ringede på hans, min mormor på fastnetten, min BV på min og min mor's var et forkert nummer xD!
Mig og min mor går så over på tanken for at få slik! xD så kommer 3 drenge fra min klasse bagfra og skræmmer os ved at sige bøøøøh!§ xD så kan man da lige tro at hunden sykker af på dem xD haha " vovovovovovovovovov " haha... Så e vi inde for at blande slik... Så kigger ALLE bare på os! xD vi fandt ALDRIG ud af hvorfor x)
FREDAG:
Jeg står op kl. 09.30.. og har ikke lyst til morgenmad... Jeg ser så tv og lige pludselig går det bare ud -.-'
Så sætter jeg mig ved min computer som HELDIGVIS virker xD Jeg går på face, så spørger en dreng fra min klasse om jeg vil med ned og spille fodbold på skolen... Jeg svarer " jaa... " Vi bliver så lidt flere dernede
SÅ kommer der en GAMMEL mand! løbende med PINK balet skørt på! xD vi dør jo self.! af grin xD det viser sig så at vre et veddemål xD HAHA...
Jeg tager så hjem 2 timer efter og går i bad.. og gør mig klar til fødselsdags fest xD jeg skulle hentes af en fra klassen Så da hun holder derude kommer jeg i tanke om " gaven! den er ikke pakket ind! " Så jeg får nogle penge i en kuvert i en fart!... vi skal så ned og bowle xD underligt nok kommer jeg sammen med de 3 drenge der kan lide mig! men jeg kan ikke lide dem xD haha... Vi kommer så hjem til fødselaren bagefter
vi får spist osv. xD Så sidder drengene og " sniffer " oste strimler og majs xD og det så sjov ud så alle grinede og græd xD haha...
LØRDAG:
( familiefest ) Jeg skulle op kl. 07.00 da vi skulle være ved færgen kl. 10.00 og skulle køre kl. 09.00 -.-'
Da vi er ved færgen holder der en bil ved siden af os imens vi venter på at komme ombor... Der sidder en mand og laver sjove ansigter til mig xD og jeg VILLE have flækket af grin hvis jeg ikke havde taget bladet op over hovedet xD haha... Nååh vi kommer ombord på skibet og får sat os... Så opdager jeg at ved bordet ved siden af sidder en dreng mig og min veninde har drillet i Sæby svømmehal xD så jeg skyndte mig ud på dækket og var der i lang tid xD var jeg ikke der så var jeg på toilettet xD haha... Vi er nået derover og det ØSER NED! og jeg fryser af pommeren til! Vi kommer ind og jeg finder ud af jeg ikke kender halvdelen af menneskerne! og finder ud af at 13 af dem er nordmænd! og 3 er englændere! oO....
SØNDAG:
( hjem fra familie fest ) Vi skulle op kla. 08.00 DER VAR DER MAD! TRÆÆÆÆT! Vi får spist og kører.. Vi når hen til færgen... Så sætter vi os ombord finder et bord og læser lidt...så går min forældre udenfor og snakker 10 min eller sådan... så sidder der en 17 årig hiphop agtig dreng og kigger på mig som om jeg var 100.000 kr værd xD ( som jeg jo er ) HAHA... Og han går hele tiden forbi og så langt over mod mig som mugligt xD HAHA.. Så går han forbi engeng hvor jeg har min hånd hængende ud over stolen... han går SELF.! xD helt tæt på mig og så RØR hans hånd min hånd... så kigger han på mig og siger " eii. Undskyld " jeg siger det er okay og kigger på ham.. der står næsten i panden på ham " Jeg kan lide dig! " xD Men han er nok LIIDT genert til at spørge om nummer osv. xD haha.. Men han var nu sød nok
Så skal vi UD og spise vi vælger kina resturenten i city vest lidt fra Århus... DEN HAR LUKKET! -.-'
så kører vi ind til århus og går hen til bruuns galleri ( kooooooldt! ) der var INGEN resturenter åbne ;'/ så går vi laaaaangt xD så kommer vi til China wok houde hvor vi bliver vist ind til et bor ved siden af den LÆKRESTE SMUKKE DRENG! xD vi spiser så... Så skal jeg op og have mere... han havde halv fuld talerken MEN han ville OGSÅ have mere xD haha.. og han tog det samme som mig! xD haha. da jeg så sagde til mine forældre at jeg ikke kunne spise mere gjorde han det samme ( tror han var 14 ) Så gik min mor på toilet og hans far ud og ryge og min far op for at betale... og så sidder vi bare og smiler til hinanden xD haha <33
I ER SÅ SEJE HVIS I LÆRE ALT! FOR DER ER MEGET xD
- NKB ©
feb 2009
Følger: 278 Følgere: 241 Heste: 2 Emner: 905 Svar: 4.973
maj 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 666
Weekneden? xD
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside