Shagya araber i kvadrillien, kostume? {{forumTopicSubject}}
Ja. Jeg har nu været på Roskilde dyreskue i næsten alle år siden jeg blev født, og hvert år har jeg selvfølgelig set den fantastisk smukke Roskilde Kvadrillie.
Det eneste der nager miig er, at alle andre racer har nogethelt specielt som de kan vise ved hjælp af et kostume. PRE har store flotte kjoler, OX har ørken kostumet på, ponyerne er fint klædt ud, de lidt større brugsheste har hat på og rytterne er klædt ud i arbejdstøj. Så står Shagya araberen tilbage og det eneste der er gjordt ud af den er, at rytterne har deres medlemstrøje fra DSAH på.
Er der slet ingen idéer til hvad vi kan blive klædt ud som så racen kan blive set og husket for hvem vi er, og vi måske kunne få nogle flere intresserede købere osv.?
Shagya araberen blev avlet som en allround hest. Testet til jagt, god til både dressur, spring, kørsel, distance, horsemanshipog hvad man nu ellers kan på en hest. Den blev samtidig avlet til at være ædel af udseende, men også robust i bygningen på trods af dens ellers små fine lemmer. Den har et godt temprement, og også som famile-/hyggehest gør den et godt indtryg. Den kan rides uden hjælpevidler. Den kan bruges til stortset alt, og man kan sagtens bruge den til at komme der udad i konkurrencerne.
Er der slet ingen idéer?;-)
feb 2009
Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.967
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
- men deres udklædning er jo stævnetøj, fordi de er avlet til konkurrence, ikke?
maj 2008
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 33 Svar: 555
Men jeg er enig med dig i at det er lidt tamt, når man ser alle de andre flotte 'outfits'.
Dog har jeg ingen idéer til hvad du ku gøre for Shagya araberen
Shagya araber i kvadrillien, kostume?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside