657 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "20 årig hest"
20 årig hest
Hej mig & min kæreste har redet en hannoveraner hoppe på 20 år i nogle måneder. Hun havde stået stille i nogle år inden vi tog hende i brug. Men efter vi flyttede hestene d 30 april, har hun bare stå...
Hej mig & min kæreste har redet en hannoveraner hoppe på 20 år i nogle måneder. Hun havde stået stille i nogle år inden vi tog hende i brug. Men efter vi flyttede hestene d 30 april, har hun bare stå...
Skrevet af: Charlotte & Gazella - 13. jun 2011
20 årig hest
For at gøre en lang historie kort, vil jeg høre jer om et råd.. For et år siden solgte jeg min elskede 19 årige hest pga særlige omstændigheder.. I den tro at hun ville få et godt hjem til sine dages...
For at gøre en lang historie kort, vil jeg høre jer om et råd.. For et år siden solgte jeg min elskede 19 årige hest pga særlige omstændigheder.. I den tro at hun ville få et godt hjem til sine dages...
Skrevet af: katja p - 25. jul 2010
Spar penge på din forsikring
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
Ja de gamle heste kan sku stadig
Har selv en på 20 år, dog rider vi primært dressur lige pt da jeg næsten lige har fået hende:)
MEN vi er ved at træne op til ringridning, og hun tager gerne 20 runder igennem banen hvis hun for lov tihi:) en rigtig frisk tøs
20 årig hest 140 spring.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside