{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

voksen ridelejr {{forumTopicSubject}}

hej folkens...

så nu synes jeg snart der skulle være noget for de voksne, altså alt fra 18 og opefter smiley

jeg vil prøve at få en ridelejr på benene, en forlænget weekend.

som betaling har jeg aftalt med ejer af stedet, at vi vil skure stalden ned og kalke den, hun skal nok sætte udstyr til rådighed.

jeg tænker at det skulle ske over en forlænget weekend. hvor folk kommer i løbet af torsdagen og tog hjem igen om søndagen,

Stedet ligger i Bogense på nordfyn, der er mulighed for at ride i ridehus, på bane, i skoven og til vandet. simpelhen alt hvad hjertet begærer.

der er vandspiltov og der kan strigles 7-8 heste i stalden på samme tid med lidt god vilje.

Der vil være toilet og bad til rådighed.
Der skal grilles hver dag, medmindre det øser ned, så låner vi ejers køkken.

mad splejser vi om.
Der skal soves i telt, eller i stalden hvis vejret ikke tillader andet.

skriv endelig hvis i kan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  voksen ridelejr
  • #1   8. maj 2010 Hvornår regner du med det bliver..? Bliver det i sommerferien (skoleferien)

Jeg kunne godt være interesseret, men kan man låne hest eller skal man have sin egen med?

• #2   8. maj 2010 august d. 5 til d. 8
    måske

der er ikke nogen heste der kan lånes på stedet da det er privat stald.

• #3   8. maj 2010 Nå okay..
    Så kan jeg desværre ikke komme med, både pga. dato men også det at jeg ikke rigtig har min egen hest lige pt.

• #4   8. maj 2010 okay surt, datoen er ikke fast.

der er kun en pony men den gider ikke ride bane og det kan også være ejeren vil deltage (voksen)

• #5   8. maj 2010 hvis jeg har noget at ride på til den tid,så kunne jeg godt være intr,synes det er fedt at nogen vil prøve at stable noget på benene her på fyn

• #6   8. maj 2010 du siger bare til Sarah,så holder vi da en ridelejr på Helnæs,det kunne være så fedt

• #7   8. maj 2010 sanne skf. hvis det var har jeg en hest du kunne låne til opholdet hvis jeg vel og mærke også må have min hingst med da det er ham jeg rider på til daglig.. men du skal være klar over at hun er western redet så hun kan ikke dressur...

• #8   8. maj 2010 katja O: Tak for tilbuddet.. Det kunne godt være det var en mulighed. Er heller ikke lige den helt store dressurrytter, smiley

• #9   8. maj 2010 Katja O
    jeg skal lige hører ejeren af stedet hvad hun siger til at ha en hingst stående. hvordan er han i hoppers nærvær?

• #10   8. maj 2010 Lyder som en fed ide, skal dog lige tjekke hvornår det er der er skue i Herning først.

ps. er der højt til loftet i stalden, tænkte på at tage min Shire med

• #11   9. maj 2010 lyder som et fedt initiativ, syntes vi stiller op for børnene (har selv ingen børn endnu)
    Men meget sjældent der blir arrangeret noget for os voksne.

smiley har desværre ikke trailor og mulighed for bare at læsse og køre, vil kræve en masse. men syntes det en super fed ide. og håber virkelig du får samlet et hold friske damer/herre som vil nyde en ride week.

• #12   9. maj 2010 Det ville da være fedt med en voksen ridelejr på fyn. smiley
    Er sikker på min søster også kunne tænke sig at være med.

• #13   10. maj 2010 tine l: han kan selvf. godt puste sig lidt op og vise at han er mand men han er overhovedt ikke ustyrlig på nogen måde jeg har tusind vis af gange redet med andre hopper på tur osv. uden problemer også når de har været i brunst.. det er jo bare vigtigt at alle holder en god afstand til hinanden men det skal man jo også selv om det er hopper eller vallakker der er på tur sammen man skal jo ikke ride lige oppe i røven på den foran:-)

• #14   10. maj 2010 Tine K.
    tja, der er da ok højt, vi har da haft heste på 180 stående, men ellers skal hestene være udenfor på mark for det meste regner jeg med smiley
    og for at strigle og det forskellige burde der ikke være nogen problemer med højden til loftet, eller kan du få special plads hvor vi plejer at ha halm smiley

Tina C.
    hvor kommer du fra? det kan jo være der er nogen i nærheden af dig som har lyst til at tage med, der har trailer.

Sarah J.
    Jeg må be dig om at oprette din egen tråd med ridelejr, hvis du vil holde noget selv, da det ellers bliver meget forvirrende

• #15   10. maj 2010 Lisa Skovsende H

i skal være velkommen,

til alle:
    skriv gerne en privat besked til mig, med nogen telefon nummer, så jeg ved hvem der seriøst gerne vil med, så vil jeg sende gruppe beskeder ud, med dato. jeg regner lidt med d. 5-6-7-8 august, så man kommer i løbet ad torsdagen, får slået noget telt op, spiser noget mad sammen, får delt hestene op i vallak og hoppe hold, så vi undgår de store diskutioner fra hestenes side af

• #16   10. maj 2010 Tine nu mads ikke verdens nemmeste hest at læsse og kører med desværre smiley For ja kunne jo ellers være hyggeligt. bor lidt udenfor Roskilde. Men ja han er ikke lige det oplagte emne at skulle så langt med smiley

• #17   10. maj 2010 Tina c

puha det kender jeg godt. fordi jeg selv laver ridelejr, er fordi finess ikke kan/vil læsses, og jeg gider ikke diskutere det med hende

• #18   10. maj 2010 ok smiley har nu fået en træner ud, og jeg trak ham selv op sidst men en tur på 30 min i trailor, og ham var kamp svedt. + man jo kan risikere et tilbagefald. så ja havde vi selv en trailor, så vi kunne køre nogle ture af og til, ville nok løse det. men som det er nu, ville jeg ikke turde lige tage et smut væk en week ;.) heldigt du har muligheden. er opstaldet på rideskole, hele sommeren går med ridelejre men ja for børn naturligvis smiley

Og ja så savner jeg at kunne ride i skov og ved strand øv også.
    Men håber som sagt i får en skøn week.

• #19   11. maj 2010 jeg vil rigtig gerne med:-)
    Er der mulighedfor at kommer med en hingst..?

• #20   11. maj 2010 sarah J

Bogense er på fyn, på nordfyn. smiley

jeg synes bare at du skal oprette din egen tråd, så jeg ved hvem der melder til ved hvem, om det er ved dig eller mig, er ligegyldigt, så længe det er hyggeligt smiley

• #21   4. jul 2010 er der ikke nogen der er friske d. 5-8 august....

det er sat fast nu....

håber der er flere tilmeldinger

• #23   17. jul 2010 kamille... der er også plads til nervøse heste... da min er MEGET rolig

• #26   18. jul 2010 d. 5-8 august. i bogense. adressen får du ved at sende en privat besked.
    der er desværre ikke så mange der har meldt til, men jeg holder noget lige meget hvad, for jeg har taget fri fra arbejde for at det skal blive til noget.

Kommentér på:
voksen ridelejr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce