{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Så er vi igang... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu blev västers vægttab lige lidt for meget.. han har tabt muskler og fedt igennem hele vinteren... Så nu er han sat på linamix, som gerne skulle virke meget hurtigt...
Derudover er vi så småt begyndt med et pessoa longesystem... Det tog lige et kvarter med bukspring før han forstod hvordan han skulle gå med den... men så fik han også rumpen godt ind under sig...
Så nu håber jeg at det sætter skub i tingene, så min lille lækre hest kan få alle hans skønne muskler tilbage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er vi igang...
  • #1   4. maj 2010 Hej Camilla. Godt at høre at i er igang igen smiley

    Muskeltab, pessoalongesystem, og bukspring i samme sætning får bare en klokke til at ringe ind i hovedet på mig. Ingen muskler - intet nytter sådan et longe-system. Nu vil jeg være HELT ærlig, og melde klart ud. Det er sådan man ødelægger en muskelfattig hest ...Når han går med sådan en i mere end 5 minutter, vil hans muskler syre til. Og når de syre til, skal de have en pause - og det kan jeg læse at de ikke fik. Av av, tænker jeg. Jeg håber du ved hvad du gør!

    Mvh smiley



  • #2   4. maj 2010 hej mia.. er glad for at du melder helt klart ud... smiley sådan synes jeg bedst om når folk gør.. Men bare rolig, der er en super dygtig underviser der er med inde over.. og han får ikke lov til bare at løbe og løbe i den... smiley

  • #3   4. maj 2010 Jeg har bare før set super dygtige undervisere, "tvinge" deres heste ned, uden hestene faktisk kan - fordi de mangler muskler. Selvfølgelig findes der gode undervisere, som kan se at hesten mangler muskler, men når du skriver at han løb og bukkede i den i et kvarter, siger det i mit hoved lidt om at underviseren ikke har styr på at han måske har ondt? Det er nok de der 15 minutter som får min alarmklokke til at ringe, for en hest burde aldrig sættes i holdning i længere tid end den kan klare - Joey kan ikke engang klare 15 minutter, og hans hals og ryg-muskler, er altså bare super gode for tiden .. Men jeg håber på at både du og underviser ved hvad i laver, så ikke Väster ender op med smerter smiley

  • #4   4. maj 2010 nej nej nej.. han var ikke i holdning i 15 min.. undskyld, har vist forklaret mig lidt løst.. hvis du har læst det sådan, så er det klart du er ved at falde ned af stolen... smiley
    han havde den bare på.. den sad helt løst.. det var for at vænne ham til den... det var fordi det killede på bagbenene at han spassede sådan ud... Den blev på ingen måde spændt ind i dag.. den lå der kun...


  • #5   4. maj 2010 Nå okay. Det lyder straks bedre smiley Bare lov mig at hvis han bliver dum når i begynder at spænde den, så istedet for at blive ved, så løsn den så han kan strække hals smiley



  • #6   4. maj 2010 skal jeg nok love dig... smiley og tak fordi du er så obs på det...

  • #7   4. maj 2010 Godt godt. Det ligger til min natur at være OBS på sådanne ting, jeg kan slet ikke lade være smiley

  • #8   4. maj 2010 nej.. men du siger det nu også på en pæn måde... sjældent folk gør det her på hg... smiley
    jeg lægger billeder ind i et album nu af hvordan han ser ud... når vi er nået et stykke vej i hans fede kur, lægger jeg nye billeder ind så man kan se forskellen...


  • #9   4. maj 2010 Det har jeg efterhånden lært at man kommer længst med. Det vil jeg se frem til at følge med i smiley

  • #10   4. maj 2010 vi kommer også til jagten d. 30.. der burde han havde taget lidt på.. det skulle virke hurtigt det lina mix... plus han får 12 kg hø+wrap om dagen, fri frøgræs på folden, masser af lucerne og 2 kg musli... den stakkels dreng kan næsten ikke spise alt det... men han prøver... smiley

  • #11   4. maj 2010 Puha, har været det samme sted med Joey smiley Det vil jeg da se frem til, jeg kommer jo selvfølgelig også næste jagt smiley

  • #12   4. maj 2010 ja.. jeg tager det som en selvfølge at du kommer... smiley gider ikke spørge dig mere... smiley
    Jeg har muligvis fået lokket en med derned, så väster får selvskab i traileren...


  • #13   4. maj 2010 Det er forståeligt smiley
    Det lyder da godt, det er altid godt med nye deltagere!


Kommentér på:
Så er vi igang...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce