{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Hvornår så I udviklingen? (FØL) {{forumTopicSubject}}

Jeg har min skønne hingsteplag på 2 år, som jeg er ufattelig glad for.
Allerede som føl var han utrolig smuk gangmæssigt, med super flot forbensaktion når han galopperede og smuk trav og tölt.
Nu er han så for alvor kommet i voksealderen, eller, det har han været i et stykke tid smiley Det vil sige han er blevet rigtig langbenet, stiv at se på og faktisk kun kan pás nu i stortset alle tempi. Ser virkelig sejt ud. Han galopperede også en smule, men det er páspræget, hvilket jeg er sikker på skyldes den voldsomme vokseproces der er igang i hans krop.
Det har været meget forskelligt med de føl var har haft før, hvornår de har vist deres "normale" gang, efter en omgang vokseværk. Men da jeg er så spændt på hvordan Örn kommer til at udvikle sig, tænkte at jeg ville spørge jer, hvornår I syntes man begynder at kunne spotte udviklingen i deres fremtræden?
Da mandsen var lille var han som en hoppebold, men er som sagt blevet en stivbenet gut med alt for lange ben og krop til at han kan håndtere det, så jeg venter tålmodigt på hvornår han viser sin elastitet igen, selvom jeg godt ved den aldrig bliver det samme som da han var føl.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår så I udviklingen? (FØL)
Kommentér på:
Hvornår så I udviklingen? (FØL)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce