{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

en svær tid.. {{forumTopicSubject}}

Her idag, kom min elskede lille pony til skade. Jeg ved ikke hvordan men da jeg trak hende ind til en hyggelig ridetur, så jeg et frygteligt dybt kødsår. Man kunne se senen og noget hvidt fra knoglen.. Jeg tud-brølede men hun blev urolig af det da det gjorde hende bange og hun havde meget ondt i forvejen. Det værste var at vi ikk kunne kontakte en dyrlæge, da det var fyre aften, så vi kan først ringe imorgen tidligst mugligt! heldigvis kendte jeg en rar person ved navn Ann som havde forstand på dette, og kunne hjælpe hende så hun ikke mistede for meget blod.

Det kan godt værre at hun aldrig kommer til at kunne rides igen og det træls da hun kun er fem år!!:'(

Hvis derv er andre som har prøvet noget lignende eller andet må i meget gerne også skrive.
Jeg ville bare ud med det. jeg håber det ikke er så slemt når dyrelægen får kigget på den smiley

-Nicoline

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en svær tid..
  • #2   22. apr 2010 hej

føler med dig. Hvis den har slemme smerter skal dyrlægen nok bestilles nu. men det er rigtigt at der er vagt dyrlæger men han/hun kan ikke sy når der er gået over 4 timer så hvis det er vasket og forbundet er der ikke mere at gøre end at vente og se hvad diagnose han/hun stiller og jeg tror ikke det betyder så meget om han/hun kommer idag eller i morgen, men skal nok komme for det kan være hesten skal have noget antibiotika.

Hilsen Berit

• #3   23. apr 2010 Man kan altid tilkalde en dyrelæge og hvis hesten står med et stort åbent sår og tydeligt har ondt er det faktisk imod loven at vente.. så håber i har ringet efter dyrelæge efter de andres svar.. dyrelægen skal kontaktes med det samme i det tilfælde det skal sys..

Kommentér på:
en svær tid..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce