{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Såå stolt!! {{forumTopicSubject}}

Idag var første gang Dixie sådan for alvor skulle have smed! Og jeg var ekstremt spændt på situation - for det er jo mig der har fået den ærer og lærer hende de ting der nu skal læres så jeg glædede mig som et lille barn til hendes reaktion på at få filet og klippes hendes små fusser!

Vi trak hende først ned da Rikke skulle have hendes ordnet ( Hendes mor stod dernede i forvejen) Så hun blev lige vænnet til lyden af at få klippet og jern mod beton og file-lyden! Og da det blev hendes tur ( smeden ville kun kigge hende efter) tog han lige det første forben, der var ingenting så bagbenet, der skulle han så lige have klippet hendes 'tå' ned da hun lavde sådan en klikker i hendes ben og så skulle filen jo også lige på og der var nothing! Så det andet bagben, der var hun lidt træls til sidst men da smeden er rolig og stadig meget bestemt gav han ikke slip og hun stod så roligt igen :') - Så tog han lige det sidste forben og der var heller ikke noget! Altså for en uge siden stejlede hun hver gang man tog det venstre forben og nu kan smeden bare tage i det og rense hove! Selvfølgelig har det også noget at gøre med den beslutsomhed smeden har, men så har jeg noget at sigte efter, og ved at det godt kan lade sig gøre!

Så i morgen glæder jeg mig til at se hvordan hun er :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Såå stolt!!
Kommentér på:
Såå stolt!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce