{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Ridelejr(; {{forumTopicSubject}}

hvis nogen overvejer at tage på ridelejr kan jeg anbefale en super god en. det er også der jeg får undervisning og er derude tit da jeg har halvpart på en af de skønne heste derude (-:

<b>Kom og vær med til en rigtig hyggelig uge, hvor det hele kommer til at dreje sig om heste og hygge. Du får ansvaret for én hest hele ugen.
Vi skal både ud at ride ture, have undervisning i dressur og spring, samt lære at passe hestene og ikke mindst hygge os. derudover skal vi have striglekonkurrence, pudse sadel og hovedtøj.
Vi har som altid fokus på sikkerheden i omgangen med heste/ponyer samt sikkerhed i ridningen.

Du kan komme som både nybegynder og erfaren rytter, da vi er hestekyndige folk som vil være til stede døgnets 24 timer. vi skal sove i telt udenfor ridehuset eller i rytterstuen og være sammen om at lave mad.

Hvis du kommer uden hest kan du låne en af vores super søde heste.

Pris 2000kr. inkl. hest, mad og drikke, samt undervisning i dressur og spring. vi har springveste i forskellige størrelser. </b>

smiley

der er ridelejr i uge ; 26, 27, 30, 31.
du skal være minimum 6 år og max. 17 år for at deltage.
der er plads til max. 8 børn pr. uge.

Det ligger i Østjylland. Adressen er: Gunnerupvej 7, Assentoft, 8960 Randers SØ

i kan skrive til mig i PB, eller herinde i forummet hvis i er intreserret i at komme med(-:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr(;
Kommentér på:
Ridelejr(;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce