Så kommer Benjii's Buddy {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen,
Ja, som I kan læse i overskriften, så er Benjii's bedste Benjii-Buddy lige nu på vej fra Sindal i Nordjylland og ned til os. Her skal han indlogeres på Troldhøjgaards Bed'n Breakfast på et dobbelt værelse med Benjii med fuld roomservice og 24timers åbent i receptionen til et små 3ugers ophold. -Selvfølgelig i konge-suiten.
Vi glææææder os til at tage imod ham, og se hvad de to prinser siger til hinanden, så jeg med god samvittighed kan sende min elskede lille Benjii-baby til det mørke og fremmede Sjælland velvidende at han har sin Benjii-Buddy ved sin side.
Der kommer selvfølgelig billeder af de to yndige trolde senere, og ellers kan man se et billede af Buddy'en her: (link fjernet) (Håber det virker.)
Ja, og Benjii er at finde på min profil.
Men nu vil jeg lave mig noget indisk risret, og nyde at jeg har shetter-sikret folden, smidt hø ud, samlet klatter, gennemstriglet ALLE hestene og alt sammen samtidig med at dette dejlige vejr kun kan gøre humøret bedre!
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
sep 2006
Følger: 224 Følgere: 213 Heste: 27 Emner: 129 Svar: 801
apr 2004
Følger: 49 Følgere: 53 Heste: 26 Emner: 31 Svar: 316
Senere stod de og nussede og nu her ligger de i ske på folden, men Benjii ligger og nuldre lille Benjii-Buddy. Det er bare så lækkert! Benjii er SÅ kærlig og elsker at være blevet storebror!
Ja, Kaja, han er bare for kær den bette!
Og ja, jeg er ikke i tvivl om at den bette får magten.
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
apr 2004
Følger: 49 Følgere: 53 Heste: 26 Emner: 31 Svar: 316
Så det blev kun lige et par billeder af dem hvor de deler spand. -For lille Nando turde simpelthen ikke at spise af sin egen spand, så han gik over og delte med Benjii som passede på ham.
Jeg troede ikke at en hest kunne være så kærlig og havde så stort et hjerte, som Benjii har vist. Jeg vidste godt at han overfor mennesker var ubeskrivelig kærlig og tålmodig, men at han overfor en lille røver som Nando, det kommer lidt bag på mig.
Så kommer Benjii's Buddy
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside