{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

hvor stor tror i han blir ? {{forumTopicSubject}}

jeg har en lille fyr på 144 i stg ca, lige nu, han blir 2 år den 16 maj i år... jeg kan bar ik helt finde ud af hvor stor han blir, altså gamle ejer sagde han ikke rigtig havde vokset her i vinters så håber da han gir den gas nu smiley men altså hans far er 172 og moren 1 og i 60erne mener jeg... kan jeg virkelig risikere at få en lille en ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor stor tror i han blir ?
  • #1   5. apr 2010 nååh troede det var omvendt, at det var faren det ville gå efter. ih altså min lille mand må gerne li blive lidt større , ellers kan mine lange ben da ik passe til ham, øv smiley men ja nu må vi jo se hvor stor han blir

• #2   5. apr 2010 Laudino får sin fars højde på omkring de 170.. så det er forskelligt fra hest til hest

men altså - hingste/vallakker bliver typisk størrer end deres mødre, medmindre deres far er på højde, eller mindre end deres mor..

• #3   5. apr 2010 Det er ikke helt til at vide. Min ponys mor er 144 og hendes far er 140 og hun er så selv blevet 147. Men tror nok han skal nå at komme op i tresserne;) Og den med at de arver højden fra moren tror jeg nu er noget vrøvl..

• #4   5. apr 2010 nååh okay, så er der da en lille chance, håber også siden han ikke rigtig har vokset her i vinters at han tager lidt til nu.. blir jo mobbet i stalden smiley haha..

• #5   5. apr 2010 Det er meget forskelligt hvor meget de vokser... Og hvor stort deres avler.. Min hoppe bliver 2 den 22 Maj og hun blev målt 170 som 1 1/2 års. Tror ikke hun bliver mere end 175-178..
    Hendes mor er 172 og far 175..
    Jeg tror din bliver sidst i 50erne..

• #6   6. apr 2010 Well. Betty (Cataleena)s mor var 158cm. Hendes far, Carano er 174 mener jeg. Hun er selv 168.
    Så har vi Zaffe på 8 måneder. I passet står der Ginger er 168cm. Hans far er 174 mener jeg. Selv er han nu over ponyhøjde, og over min skulder. Jeg er 171.

• #7   7. apr 2010 Han er jo kun 2 år, så han skal nok nå at vokse mere i det 3 år! (:

• #8   7. apr 2010 det håber jeg virkelig, kan bar ik forstå hvorfor hans far ik bar sku ha lidt indflydelse på det når han nu er så høj.. men det selvf forskelligt, håber da bar han vokser tile n pæn højde, da jeg selv har lange ben, og så er han bar for dejlig den hest så gider da ik skulle sælge ham igen smiley men ja vi kan håbe det også giver lidt nu her det blir sommer og han har selvf nogle år til at vokse i endnu smiley

Kommentér på:
hvor stor tror i han blir ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce