{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Ungheste tænder {{forumTopicSubject}}

Jeg flyttede i starten af januar min lille hyps.. og genoptog tilridning det nye sted.. hun har altid været sød og nem men fremadgående..
Men det nye sted kunne hun ikke slappe af i traven.. hun spændte og drønede afsted og hun reagerede ikke særligt godt når jeg bad hende sænke tempoet.. samtidigt blev hun meget let anspændt og forskrækket fx når folk kom ind i ridehuset eller der var lyd udenfor..
De første par gange tænkte jeg det måske var pga nyt sted og den lange vinter pause.. men efter 4-5 uger tæpnkte jeg at noget måtte være galt..
Hun fik så tandlæge, da vi havde rykket det pga flytning.. bagefter har jeg så ligget et par uger syg.. igår genoptog vi ridningen og har simpelthen fået en ny hest.. hun har stadig lidt travlt i traven, men hun spænder ikke og hun lytter og reagere på signalerne... og hun bliver ikke længere bange for småting smiley
Men tænderne var også meget slemme sagde tandlægen (kun 2 gang hun har tandlæge) så næste gang skal hun have det lidt tidligere.. havde ellers en dyrelæge ud for et par måneder siden og vaccinere.. han insisterede på at tjekke tænder men mente ikke der var noget..
Men utroligt at det kan ændre så meget.. især det med at blive bange smiley
Ville bare dele med jer hvor vigtig det er at sørge for tænderne bliver ordnet rigtig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungheste tænder
Kommentér på:
Ungheste tænder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce