{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Min OVER SEJE svigermor! {{forumTopicSubject}}

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg er glad for min svigermor.. men nu topper hun fandeme!
Sidste vinter, vred min svigerinde minisken i stykker (eller hvad det nu er man gør, på skiferie). Det betød, at svigermor, måtte hjælpe Majse med hendes turnuser i stalden hvor Majse har hest.
Mona (svigermomse) sagde så i efteråret, at hun helt savnede hestene. Nå, vi har jo så købt Klodsen til blandt andet hende. Hun har meniere, så ridning skulle være helt fantastisk for hendes balance. Hun er VILDT glad for hendes fjerde-del af Klodsen. Hun kommer og passer ham flere gange i ugen, har købt ridehjælm og grej til hendes hest. Damen bliver snart 60 år, men hun er SÅ GLAD for den hest og NU skal hun fandeme lære at ride. Hun har IKKE haft med heste at gøre før, men er blevet TOTALT bidt af det.
Hun er nu startet på vores mandags-hold i Brørup og er kommet godt i gang med HorseManShip-grund-principperne. Hun har været på klikker-kursus, og i dag, gik hun så i gang med, at skole hendes hest! COME ON - Har jeg ikke verdens SEJESTE svigermor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min OVER SEJE svigermor!
Kommentér på:
Min OVER SEJE svigermor!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce