275 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor !!!!!! {{forumTopicSubject}}
Her lørdags havde en oprettede en tråd vedr. hendes brug af et 70-200mm 2,8 objektiv, dette havde hun ikke kunne få til at fokuser ordenligt.
Jeg skrev så en teknisk længere forklare om had hun havde gjort forkert, og hvad hun skulle gøre i fremtiden.
Men nu har personen slettede tråden, hvorfor fanden gøre i dette, det jo ikke kun råd hun kunne bruge, men noget alle kan bruge ved billeder af ting i bevægelse.
Det gøre som bare man ikke gider svare nå i sletter tråden bagefter.
Peter
mar 2008
Følger: 63 Følgere: 63 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 241
Jeg havde da tænkt mig at bruge det... Men fik det self ikke skrevet ned
jul 2007
Følger: 137 Følgere: 136 Heste: 1 Emner: 204 Svar: 1.858
Men du må altså gerne skrive det en gang mere...for jeg har også et problem med at billederne ikke rigtig fokuserer i bevægelse når jeg har stillet mit kamera på manual indstilling. Jeg har et canon eos 450D. Og der sidder stadig standart objektivet på
jul 2007
Følger: 171 Følgere: 257 Heste: 2 Emner: 111 Svar: 1.400
-Jeg synes i det er rart, at kunne finde en tråd frem, når man lige har brug for hjælp, men det er ikke så nemt, når folk sletter dem, når de selv har brugt dem til hvad de skal...
maj 2008
Følger: 162 Følgere: 268 Heste: 10 Emner: 120 Svar: 931
men syntes faktisk at der var ret "pinligt" at jeg kun havde taget så få gode billeder og ville derfor slette det..
men mest fordi jeg i går tog billeder med det igen, hvor jeg stort set ikke havde nogen problemer.
Tror bare man skal vænne sig til det.
Og peter, tak for dit svar, men det var ikke derfor, fordi jeg har altid kameraet indstillet på denne måde som du beskrev.
Troede ikke at der var så mange som fulgte med i det - det må i undskylde
Jeg fik dog også gode billeder;
se dem på min profil
Ps; skal nok lade vær med at slette en anden gang, hvis folk ikke vil have det..
Hvorfor !!!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside