{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Hvorfor !!!!!! {{forumTopicSubject}}

Her lørdags havde en oprettede en tråd vedr. hendes brug af et 70-200mm 2,8 objektiv, dette havde hun ikke kunne få til at fokuser ordenligt.

Jeg skrev så en teknisk længere forklare om had hun havde gjort forkert, og hvad hun skulle gøre i fremtiden.

Men nu har personen slettede tråden, hvorfor fanden gøre i dette, det jo ikke kun råd hun kunne bruge, men noget alle kan bruge ved billeder af ting i bevægelse.

Det gøre som bare man ikke gider svare nå i sletter tråden bagefter.

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor !!!!!!
  • #1   22. mar 2010 ja, jeg blev da også lidt trist, da jeg så den blev slettet smiley
    Jeg havde da tænkt mig at bruge det... Men fik det self ikke skrevet ned smiley

• #2   22. mar 2010 det er træls..så var denne råd jo ikke så vigtig for hende.
    Men du må altså gerne skrive det en gang mere...for jeg har også et problem med at billederne ikke rigtig fokuserer i bevægelse når jeg har stillet mit kamera på manual indstilling. Jeg har et canon eos 450D. Og der sidder stadig standart objektivet på

• #3   22. mar 2010 Jeg fulgte med i den tråd, fordi der var nogle rigtig gode svar, bla dit (Peter & Katja L), så jeg er også ret ærgelig, over at den er slettet smiley
    -Jeg synes i det er rart, at kunne finde en tråd frem, når man lige har brug for hjælp, men det er ikke så nemt, når folk sletter dem, når de selv har brugt dem til hvad de skal...

• #4   22. mar 2010 Undskyld..

men syntes faktisk at der var ret "pinligt" at jeg kun havde taget så få gode billeder og ville derfor slette det..
    men mest fordi jeg i går tog billeder med det igen, hvor jeg stort set ikke havde nogen problemer.
    Tror bare man skal vænne sig til det.

Og peter, tak for dit svar, men det var ikke derfor, fordi jeg har altid kameraet indstillet på denne måde som du beskrev.

Troede ikke at der var så mange som fulgte med i det - det må i undskylde smiley

Jeg fik dog også gode billeder;
    se dem på min profil smiley

Ps; skal nok lade vær med at slette en anden gang, hvis folk ikke vil have det..

Kommentér på:
Hvorfor !!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce