868 visninger
|
Oprettet:
Frederikke Hansen; RytterHarmoni
26. apr 2008 Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
26. apr 2008 Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Cavallo simple boots - på bagbenene ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige bestilt 4 * cavallo simple boots + boa gaiters til Flicka, men kommer sådan til at tænke på, om der er nogle af jer der har brugt dem til hestens bagben også ?
Men også til jer der ikke har :
Er i glade for jeres boots ?
Hvor ofte skal de skiftes ?
Har i haft problemer med at "tilpasse" hesten til at gå med dem?
Glider hesten når man rider på hh. sne, græs og asfalt?
Knus F&F
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 4 Emner: 13 Svar: 90
Hvorfor putter man boots på sin hest ?
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Vil have dem da jeg <b>ikke</b> vil bruge jernsko til Flicka - hun har gået med dem, og smeden ville nærmest kun tage dem af hvis jeg lovede at købe boots - så det var jeg jo nød til (her et år efter xD)
Så det er simpelthen til at skåne hestens hove når vi er på tur
aug 2009
apr 2008
Første gang vi havde smed sagde smeden "Sko eller aflivning om en md - til den tid vil hendes ben være ødelagte" så nej - bestemt ikke :b
Det er dog blevet meget bedre ^^ hun gik med sko i et år, og hun får biotion i hendes foder nu - så de er meget pænere, men hvis vi rider meget tur (hvilket vi gør om sommeren) bliver de grimme igen og man kan mærke på hende at hun bliver øm
Så nu prøver vi boots :b
aug 2009
For jeg synes ofte, der findes så mange "pylre" ting til heste, hvor jeg tænker: aaah, tag dig sammen, det er trods alt en hest. Ikke et spædbarn.
Men hvis der er en god årsag til "pylre"tingen, så er jeg helt med på den XD
Det er ligesom med undertrøjer til heste. Jeg synes, det var noget værre pjat, indtil Chili begyndte at få slid på pelsen af sit dækken - så var det lige pludselig meget godt den undertrøje XD
Nå, men ikke så meget hyggesnak - kan I så hjælpe Frederikke !!!
apr 2008
- Ja, det har du fuldstændig ret i xD Jeg køber dem også KUN fordi jeg har lovet smeden det - håber hun kan undvære når de par jeg lige har bestilt er slidt op :b (2300kr er ret mange penge sådan lige pludselig o_O)
Men, jeg kender det SÅ godt XD ! (Udover at førhen var det mig der var sådan en pylrerytter - bandager, lammeskind osv osv - nu synes jeg bare at det er noget pljat - do'h X'D)
aug 2009
Der findes satme også mange ting, man kan købe XD
apr 2008
Cavallo simple boots - på bagbenene ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside