*snøft* {{forumTopicSubject}}
Jeg elsker dig Michael /;
Du vil altid blive husket som den bedste entertainer der nogensinde har levet! Dine sange, stemme og personlig rammer dybt i hjertet og det satte sig fast fra første gang jeg hørte en af dine sange: "billie jean" Da jeg var helt lille og det knuser mig nogle ikke kan leve med det er dig jeg er fan af, det er <b>dig</b> der er mit idol! /;<3
rip, du er den smukkeste stjerne nu!
verden mangler et talent så stort som dig!
Jeg har en såkaldt "veninde" Som fatter nada af hvorfor jeg er fan er michael jackson - Jeg er jo selvfølgelig utrolig trist over han har forladt verdenen, og jeg får at vide hver dag jeg er barnlig og det er fuldstændig åndsvagt jeg gider bruge tid på ham? Jeg tænker bare, du har også selv et idol, så lad mig havde mit!
er jeg virkelig så barnlig som hun mener? s;
jul 2009
Følger: 65 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 114 Svar: 983
feb 2009
Følger: 278 Følgere: 241 Heste: 2 Emner: 905 Svar: 4.973
feb 2009
Følger: 81 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 146 Svar: 1.651
Nej det er du ikke!
<b>ALLE </b>mine venner fatter oss nada af hvorfor jeq er fan af MJ, & hvorfor han er overalt på mit værelse..
Meeen tænk lige på hvis det var deres idol.. Nu de helt skudt i Taylor Lautner, så !
MJ 4-ever!! <33
jul 2009
Ja han er fantastisk og fortjener ikke at folk som ikke er fan af ham bare hakker ned på ham og kritisere! Hvis de virkelig ikke kan lide ham, skulle de vidst holde det for sig selv! (:<3
Jeg syntes han er den bedste mand og entertainer der nogensinde har været, og verden mangler ham, ikke bare hans musik, men hans personlig, venlighed og generøsitet - Vidunderligt at se hans kærlighed til børn og hvor hjælpsom han var!
rip /;<3
feb 2009
Følger: 278 Følgere: 241 Heste: 2 Emner: 905 Svar: 4.973
MEGA irreterene de ikke bare kan ´LUKKE R'VEN altså!
jul 2009
og det der med en lille bitch for at sige det lige ud fra min klasse, hun tror hun skal bestemme alt! s;
"Du må ikke høre hans musik i nærheden af mig"
Øhm, kan du ikke bare lette r*ven og gå? /;
feb 2009
Følger: 81 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 146 Svar: 1.651
Mine veninder siger at de ikke tør sove ved miig fordi han stirrer på dem!!
& at han ligner et monster!!
maj 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 34 Svar: 666
*snøft*
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside