8. aug 2006 Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 949
Vulkanudbrud på Island nærmer sig!! Vulkanudbrud på Island nærmer sig!!
Hej alle!
Jeg aner ikke om i hører om det i nyhederne derhjemme, men her snakker de om det hele tiden! Ja vi snakker om nært forestående vulkanudbrud på Island. Hele det sidste år har der været snak om at Hekla ville gå i udbrud i 2010, men nu er det vulkanen som ligger under gletsjeren Eyafjallajökull som det hele drejer sig om. De sidste 2 døgn har der været over 1000 jordskælv under vulkanen og et par af dem har været oppe over 3 på richterskalaen, så vi venter i spænding!!
Og jeg skal nok ligge billeder ind hvis der sker noget, jeg bor nemlig så jeg kan se det i nogenlunde klart vejr
Nanna
aug 2006
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 949
Vi var alle sammen til egnsfest i gaar, og pludselig begynder folk at snakke om udbrud i Eyafjallajökull, nogen siger at det bare er noget der brænder, men næhh nej den var god nok
I dag har jeg saa faaet at vide at det faktisk ikke er Eyafjallajökull men en helt anden, som jeg ikke ved hvad hedder, men det er en sprække paa 500-1000m!!!
Hvis det bliver klarere vejr i löbet af dagen saa det er muligt at se noget, saa tager jeg lige nogen billeder til jer
aug 2006
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 949
Vulkanudbrud på Island nærmer sig!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside