{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Savner at ku ride {{forumTopicSubject}}

Ej vil sneen ikk godt snart forsvinde, savner virkelig at sidde på ryggen af min prulle... smiley
Man kan ingenting lave andet end at strigle og hygge og det er bare ikk det samme... :S
Havde fået hende klippet så jeg kunne ride nu mens min kæreste var udsendt men det har sneet siden han tog afsted og nu kommer han snart hjem hvor røv er det lige... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner at ku ride
  • #1   19. feb 2010 Har ikke redet i mere end 2 måneder, pga. sneen.
    Der har ligget sne HELE tiden, siden 15.december ca.

• #2   19. feb 2010 Hvorfor kan i ikke ride selv om der er sne?
    Jeg rider og træner normalt selv om det er sne eller ei.. Jeg kan ikke se nogen problemer i det. Jeg elsker sne og jeg elsker og ride i sneen smiley

Det er seff et problem hvis hesten har sko på da den klumper under hoven så hesten går på stylter. Men hvis hesten ikke har sko er der ingen problemer smiley

• #3   19. feb 2010 Jeg tør ikke for der bliver ikke ryddet sne elelr saltet ude ved os så hele vejen ned til skoven er is, så er bange for hun falder, jeg elsker også at ride i sne men vil ikke riskere min hest kommer til skade, det var tæt på sidste år og der var jo ikk meget sne i forhold til i år.

• #4   19. feb 2010 Kan du ikke ride på marken ved siden af vejen? Det gør jeg hvis jeg skal et sted hen så min hest ikke risikerer at falde. Eller i grøften med mindre den er meget dyb. Der mine heste står er der god plads ved siden af vejen og der er det ikke glat. Og hvis jeg ikke skal på tur træner jeg bare på marken i sneen.. Så får hesten sat nogen gode muskler i den dybe sne smiley

• #6   19. feb 2010 Jeg har halvpart på en hest der står i en rideklub, så jeg kan godt ride...

Men er godt nok ved at være træt af sne..... jeg vil så gerne ud med hende, det kan godt være kedeligt af stå indenfor, og slet ikke komme ud!!!!!!!!!!!!!!!

• #7   19. feb 2010 næh.....

• #8   19. feb 2010 Alt det sne der er fjernet fra vejen af en lokal traktor ligger i rabatten og det er rimelig højt og ved ikk hvor meget af det der er is så vil ikk tvinge hende igennem det. Kan ikk rigtigt se nogen løsning andet end sneen forsvinder, har tænkt alt igennem efterhånden.. smiley

Ja det er så fedt at styrte igennem det nye sne så længe man ved der ikk er is unde rer der ikk noget bedre.. smiley

• #9   19. feb 2010 Hvorfor jeg ikke rider når der er sne? Fordi det er livsfarligt hos os!

Ja, jeg kunne ride på ridebanen - men der ligger 30 cm sne med is under. Jorden er stivfrossen og fyldt med knolde og huller - vil ikke risikere at min hest brækker benene.

Jeg kunne ride på markerne. På en af markerne er sneen presset flad - og det er næsten glat som is + fyldt med huller og knolde. De andre folde har 30 cm sne med is under.

Jeg kunne også ride en tur - men det kræver at jeg rider på vejen. Der er så meget sne i vejkanterne, at det er umuligt at ride der. Kan ikke ride på vejen fordi den for det første er galt, og for det andet meget smal, så der kun lige kan komme én bil forbi. Det er i et sving, og det er derfor for farligt at ride der, hvis der kommer en bil. Og selv hvis jeg gjorde det, så er bakkerne på turen alt for stejle og glatte, til at man kan ride sikkert der.

DESUDEN så er min hest fuldstlndig sprængfarlig af energi, så hvis jeg satte mig op på hende nu, så ville hun bukke rundt som en rodeohest, og det ville være endnu mere livsfarligt. Er nød til at vente til at sneen er væk og jorden tøet op, så jeg kan longere min hest inden.

Derfor rider jeg ikke i sne.

• #10   19. feb 2010 Aegh, jeg har samme problem /: Jeg har heller ikke redet siden en gang i december. Min part har sko på, og hver gang jeg ser ham, har han bare giga klumper under hovene, så han praktisktat brae går på sammenpresset sne /: Jeg prøvede at ride en tur i plantagen på ham en af de første dage i januar, men jeg var nød til at stoppe op hele tiden og fjerne sneen /:

Så jeg glæder mig fanme også til jeg kan komme i skoven igen! - I det hele taget bare ride. - Det er sådan nogle måneder her, man lidt savner et ridehus xD

• #11   20. feb 2010 CTS: Er fuldstændig enig med dig, jeg tør sgu heller ikk riskere min hest... smiley

LAd os få det sne væk så vi kan komme ud og nyde vores heste igen, det her er slet ikk sjovt at vi kun kan kigge på dem...
    Ja ridehus ville være skønt i den her tid...

• #13   20. feb 2010 Einu sinni eyja hestur - að eilífu eyja hestur:

Har ingen mordaks. - Men den der idé med stearinen kendte jeg ikke! Det er helt klart noget jeg vil prøve på Tirsdag ! (:

Tusind tak for rådet (:!

Kommentér på:
Savner at ku ride

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce