{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.730 visninger | Oprettet:

Smukke citater {{forumTopicSubject}}

Hej derude :b !

Jeg er ved at lave min egen lille "Citat-samling" og håber at du kan komme med nogle smukke citater (gerne på engelsk) som bare giver gåsehud hele vejen igennem smiley !

Her er lidt af mine egene farvoritter, har mange flere liggende, men i får det bedste :

”Love is like a war, easy to start, difficult to stop and never to forget.”

“Jeg vil ikke være bitter, for bitterheden æder sjæle, og i sjælen sidder kærligheden.”

“Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv.”

"There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man." Winston Churchill

“If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.”
- Michael Joseph Jackson

"Dreams are like stars... you may never touch them, but if you follow them, they will lead you to you´r distiny"

"Må jeg leve forevigt, men må du leve forevigt og en dag, for jeg ville hade at være der når du forlader denne verden." - B.B King

“Do you love me because I am beautiful, or am I beautiful because you love me?”

“How people treat you is their karma, how you react is yours.”

Hvis i også har "Forfatter" på det citat i skriver bliver jeg meget glad - men det er bestemt ikke det vigtigste smiley
Håber vi kan få en lille hyggelig tråd igen.

GO smiley !!!
Knus herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smukke citater
Kommentér på:
Smukke citater

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce