{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Ekstrem fældning og ændring af aftegn? {{forumTopicSubject}}

Hej alle med kaniner (;

Jeg står i den situation at min kanin Fusse, fælder rigtig meget i hovedet.. ;o På 8-10 minutter fik jeg fjernet en 1/8 håndfuld hår, KUN fra hans hoved.. Mest venstre side af hovedet, og oppe omkring venstre øre.. Der er så meget løst hår, at når jeg nusser ham, kan jeg lige så forsigtigt hive nogle hår af? Han virker ikke som om han synes det er ubehageligt, for han lå lige så stille ved siden af mig, og han ville bare kunne hoppe væk?
Det at han taber så mange hår, resulterer i at hans aftegn ændre sig, specielt i hovedet. Han er en japaner/sort/gul tegnet hollænder han og hidtil har hans aftegninger været rigtig flotte, men den vide streg han har op gennem hovedet, der er omkranset af farven vej øjnene (Se evt, i mit fotoalbum med ham?), er blevet meget smallere, fordi den sorte og brune farve er blevet meget mere dominerende hvis man kan sige det sådan? Altså den spreder sig mere?

Kan det være fordi at han har udviklet en eller anden form for vinterpels, selvom han er indekanin?
Min veninde forslog bl.a. også at det kunne være at han havde babypels? Han er født i maj sidste år så er det lidt sent hvis det viser sig?

Ej jeg ved virkelig ikke hvad det kan skyldes?
Er det unormalt at de fælder så meget, hvis ikke, skal han så undersøges af en dyrlæge eller er der noget jeg selv kan gøre?
Er der nogle der har nogle bud på hvad det skal være?

Det vil være en meget stor hjælp hvis i kunne give nogle bud, eller andet? (;
Eller bare sider hvor man kan finde noget om det? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstrem fældning og ændring af aftegn?
Kommentér på:
Ekstrem fældning og ændring af aftegn?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce