482 visninger
|
Oprettet:
arbejde, hvad ?? {{forumTopicSubject}}
hej .. jeg ville rigtig gerne havde et fritidsjob, men kan ikk komme på hva det egentlig skulle være,, jeg ville self. gerne noget med heste, altså staldhjælper, eller lign. men sys det er svært at finde. så hva kunne dte ellers være? jeg er 14 år, rimelig social,.
har i nogle ideer ? til hva det kunne være ? eller søge i selv staldhjælp eller lign.. ??
skriv gerne hvis i har spørgsmål eller noget .
mvh. Amanda
maj 2008
Følger: 903 Følgere: 873 Heste: 6 Emner: 177 Svar: 530
det er godt nok pænt nitten at skulle op så tidligt men man får jo tidligt
fri, så man har stadig noget weekend tilbage og så skal man heller
ikke arbejde i hverdagene! der har jeg i hvert fald rigligt at se til med
veninder, lektier og ponyen
nov 2006
Følger: 236 Følgere: 218 Heste: 6 Emner: 221 Svar: 1.512
ellers kan det da være du kunne brunge en på den når meste rideklub
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
Så jeg vil måske mene, at du ikke skal tænke så meget over hvad du gerne vil - selvfølgelig skal du ikke bare søge ved den første og den bedste mekaniker, hvis du f.eks. ikke har forstand på det. Jeg mener bare, at det ikke altid er tilstrækkeligt, at sige, at man gerne vil lave noget med heste, da man mange steder sparer på økonomien og derfor ikke vil satse på at ansætte en ungarbejder (: - dermed ikke sagt, at du kan være heldig...
Men det er jo med at komme ud og søge nogle steder (: Det kommer selvfølgelig også an på hvor i landet du bor, om der er mange muligheder, eller om det er trangt med arbejdspladser ...
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 115
Det kunne jo være at der dukkede noget op, som hundelufter, børnepasser mm.
Selvfølgelig, hvis det ikke er det du ønsker som arbejde, skal du jo gå i andre retninger. Prøv bare at ring rundt til de nærmeste hestesteder og spørg om job?
jul 2007
Følger: 140 Følgere: 131 Heste: 4 Emner: 111 Svar: 431
.. men som 14 årig må du ikke rigtig tjene penge.
dec 2007
Følger: 85 Følgere: 80 Heste: 5 Emner: 60 Svar: 118
og jo har læst at hvis man er under 13 må du ikk, men er du over kan du godt, det er bare få ting du kan arbejde med ha de fleste helst vil ha en på 15 el. over
arbejde, hvad ??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside