{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

arbejde, hvad ?? {{forumTopicSubject}}

hej .. jeg ville rigtig gerne havde et fritidsjob, men kan ikk komme på hva det egentlig skulle være,, jeg ville self. gerne noget med heste, altså staldhjælper, eller lign. men sys det er svært at finde. så hva kunne dte ellers være? jeg er 14 år, rimelig social,.

har i nogle ideer ? til hva det kunne være ? eller søge i selv staldhjælp eller lign.. ??

skriv gerne hvis i har spørgsmål eller noget .

mvh. Amanda

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arbejde, hvad ??
  • #1   29. jan 2010 altså jeg arbejder i en bager, hver anden weekend fra kl. halv 7 til 11.
    det er godt nok pænt nitten at skulle op så tidligt men man får jo tidligt
    fri, så man har stadig noget weekend tilbage smiley og så skal man heller
    ikke arbejde i hverdagene! der har jeg i hvert fald rigligt at se til med
    veninder, lektier og ponyen smiley

• #2   29. jan 2010 ved ikke hvor du bor hende af, men jeg arbejder på stutteri Alfarvad. jeg ringede dare til det nummer jeg kunne finde på deres hjemme side også blev jeg sendt vider til hende jeg skulle snakke med.
    ellers kan det da være du kunne brunge en på den når meste rideklub

• #3   29. jan 2010 Jeg har søgt i næsten et halvt år, hvor jeg ringede rundt til nærmest alt hvad der kunne ske at skulle bruge en ungarbejder, indtil jeg så de søgte i en grill...
    Så jeg vil måske mene, at du ikke skal tænke så meget over hvad du gerne vil - selvfølgelig skal du ikke bare søge ved den første og den bedste mekaniker, hvis du f.eks. ikke har forstand på det. Jeg mener bare, at det ikke altid er tilstrækkeligt, at sige, at man gerne vil lave noget med heste, da man mange steder sparer på økonomien og derfor ikke vil satse på at ansætte en ungarbejder (: - dermed ikke sagt, at du kan være heldig...
    Men det er jo med at komme ud og søge nogle steder (: Det kommer selvfølgelig også an på hvor i landet du bor, om der er mange muligheder, eller om det er trangt med arbejdspladser ...

• #4   29. jan 2010 Du kunne jo hænge en seddel op i den nærmeste indkøbs butik, hvor du skriver lidt om dig selv og skriver at du søger job smiley
    Det kunne jo være at der dukkede noget op, som hundelufter, børnepasser mm.

Selvfølgelig, hvis det ikke er det du ønsker som arbejde, skal du jo gå i andre retninger. Prøv bare at ring rundt til de nærmeste hestesteder og spørg om job? smiley

• #5   29. jan 2010 Jeg arbejder i fakta, som servicemedarbejder smiley
    .. men som 14 årig må du ikke rigtig tjene penge.

• #6   30. jan 2010 tak for alle de gode råd :),,

og jo har læst at hvis man er under 13 må du ikk, men er du over kan du godt, det er bare få ting du kan arbejde med ha de fleste helst vil ha en på 15 el. over smiley

Kommentér på:
arbejde, hvad ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce