{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underskriftsamling imod ny hundelov
  • #1   28. jan 2010 Fedt : D Skriver under, hader nemlig den lorte lov. Den gælder også for min elskede Kangal.

Synes det er svineri, det har ikk noget med racen at gøre, men hvordan dem der har hundene behandler dem.

• #2   28. jan 2010 nemlig.. og hvis den lov kommer til at gælde, så vil de forkerte hunde ejere stadig indfører dem i dk fordi de som altid er ligeglade med loven... også bliver problemet bare værre...
    de må sgu finde på noget andet...
    noget hundekørekort, hvor man skal godkendes til at købe forskellige racer... eller noget andet...

• #3   28. jan 2010 Ja lige præcis. Det er da også svineri at det skal gå udover alle der har de racer og som kan håndtere dem ordentligt, bare fordi der er nogle stykker som har været onde imod deres hunde, som gør at hunden biderog ændre adfær, hvilket jo er klart.
    Så må de jo sætte de folk i fængsel som er onde imod dyrene og gi dem kæmpe bøder.

Ja det ville da være smart med hunde kørekort : )

Alt andet er i hvert fald noget pjat.
    Synes sku de er slemme til at forbyde alt så snart der sker det mindste, og så går det udover alle andre!

• #4   28. jan 2010 jeg kan godt forstå at de vil reagerer på alle de angreb der ligesom har været her det sidste års tid... men kun at tage nogle få muskelhunde og forbude dem og lade andre gå fri.. det synes jeg ikke er fair. plus som du siger at det er ejeren det er galt med ikke hunden.. de hunde der har angrebet, der ville hunden sgu også angribe hvis det havde været en chihuahua og ikke en amstaff...

• #5   28. jan 2010 Ja det forstår jeg også godt. Men de mennesker skulle slet ikk ha hund.
    og som du selv siger ville en hvilken som helst anden hunderace da også ha gjort det samme hvis man var ond imod den.

Tror endda at hvis det kommer til stykket er min Kangal mere psykisk stærk end en chihuahua fx er.

Min hund fik bank vged dens gamle ejere, de slog den med kosteskaftet så den var helt øm bagpå, men den dag i dag er han sød og kærlig og har lært at stole på mennesker igen : )
    Nu har jeg så også haft ham i over 2 år, men det er sku blevet en helt anden hund end den vi hentede.
    Så det gør virkelig meget at man er gode ved dem og forstår at ha dem.

• #6   28. jan 2010 hmmm ..

kan ikk åbne linket `? :s

• #7   28. jan 2010 Virker det heller ikk hvis du kopier det og sætter det i en ny fane ? : )

• #8   28. jan 2010

nope..
    der står Server Error in '/' Application.
    og så ellers en hel smørre af tal 10 m ned :b

• #9   28. jan 2010 Ej hvor underligt, det gør det også ved mig nu, men det virkede fint før idag, måske er siden slettet eller sådan noget.

• #10   28. jan 2010 hmm.. underligt.. jeg prøver lige at finde ud af hvad der lige er sket..

• #11   28. jan 2010 http://muskelhundeglemdenlov.skrivunder.dk/?s=1

sådan... der var problemer med den anden side, så nu er de flyttet til en ny side..
    dem der har skrevet under skal ikke skrive igen.. de stemmer vil blive lagt oven i... ingen stemmer er gået tab..

Kommentér på:
underskriftsamling imod ny hundelov

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce