{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

NU ER JEG SKU SUR! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt det er lidt Off Topic, men har lige brug for hjælp/et råd..

Jeg har lige fundet ud af at der er en bruger herinde som har stjålet mine billeder!!

Det pisser mig sku af må jeg indrømme...

Hvordan kan man få hende smidt ud??

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7083

På alle billederne har hun skrevet tekst som ikke passer og hun har endda sat et billed ind som ingen gang er af Tintin....

Jeg kan bevise det, da jeg selv har alle de originale billeder og flere til hvor man kan se hestene ikke er de samme...

Derudover er det sku ikke fedt at hun skriver: Her var vi til stævne, her er mig og Tintin osv. når der slet ikke er hende!!!

HJÆÆÆÆÆÆLP!

Jeg kendte Tintin og jeg ved i hvert fald at han var ca. 170 i stg, og han var en dejlig hest at ride, mange havde problemer med at holde ham, især på skovture. Han var rideskole hest på Frederiksdal rideskole, mens Winnie Olsen ejede den, men blev solgt videre da Niels overtog stedet.

Mens Winnie havde stedet blev alle hesteholdene lukket og man kunne få part på hestene i stedet for, da jeg havde reddet derude i mange år, fik jeg tilbudt part på Tintin.

Efter et lille års tid stoppede jeg desværre på ham, da jeg gerne ville have en hest jeg måtte springe og lave andre ting på, men husker ham som en meget bestemt herre, og han HADEDE hvis man sagde pruttelyde, så blev han stik tosset hehe (; Men det er rigtig mange år siden jeg har set ham, desværre ):

Jeg ved desværre ikke hvad der er blevet af ham, jeg ved ingen gang om han er i live den dag i dag, men hvis han er, må han være ret gammel...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU ER JEG SKU SUR!
  • #5   28. jan 2010 Ja total irriterende! Jeg har skrevet til HA'erne nu. Mange tak for hjælpen,

Lone C:
    Jeg har også selv lidt ondt af hende, havde hun bare skrevet og spurgt om hun måtte låne billederne havde det også været en anden sag, men det er lidt træls at se andre udgiver sig for at være en selv smiley

Kommentér på:
NU ER JEG SKU SUR!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce