514 visninger
|
Oprettet:
Changementer {{forumTopicSubject}}
Hejsa.. jeg har på det seneste øvet på changementer og de kommer merre og mere på plads men har nogle problemer med at når jeg laver galoptravers fra midten og tilbage så har han luret at jeg vil changere, og det er jo ikke for smart for så løber han af helvedes til det samme hvis jeg gør det over midten.. samt hvis man kommer i kontra på volte og før et sving changerer.. MEn han er hurtig til at lure
Nogen som har nogle gode øvelser man kan øve changementer i?? Mangler lidt inspiration
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
Men nu har vi ikke redet changementer et halvt år, hver gang den har byttet har vi taget den ned i trav og så lavet nyt anspring, og nu kan vi ride perfekte kontragallopper, og hun kan stadig sagtens genkende changement-hjælpen :o)
For man kommer let til at ride alt for mange changementer, når man først har lært den det ;o)
jul 2004
Følger: 176 Følgere: 180 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 1.142
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 40 Svar: 311
Jannie ja det var en god ide, men han er super opmærksom for når jeg vil lave overgang, forbereder jeg jo på det før, og ved changement gør jeg det lidt anderledes så anyways selvom jeg gør det meget over midten med at lave overgang til trav skridt eller parade læser han mig med det samme hvis det er changement er super træls men ja, man lærer da at ride af den hest
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 40 Svar: 311
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
Changementer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside