{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

kritik? {{forumTopicSubject}}

Ville lige hører jeres mening hvordan har i det med kritik af jeres tegninger og billeder?

jeg syntes selv at konstruktivt kritik er en super ting, noget man kan lærer meget af smiley men er lidt bange for at folk ikke kan tage det og bliver ked af det?

Syntes det ville være lidt sjovt at hører andres meninger, da jeg lige så en i et foto album der skrev om problemet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kritik?
  • #1   18. jan 2010 jeg syntes det er skønt smiley man kan altid blive bedre smiley

• #2   19. jan 2010 JEg vil altid gerne rettes på smiley Hvis man altid får afvide at det bare er ÅÅH så flot, lære man ikke meget smiley

• #3   20. jan 2010 Jeg kan godt lide konstruktiv kritik.. Altså hvis man beder om det, for det er ikke ret, når der kommer en hen mens man er fordybet i en tegning, og så begynder at rette på en. Har prøvet det op til flere gange. Men syntes også at det er super, hvis man beder om at få dem vurderet og at man så for et svar, som man kan bruge til at få rettet en vane fejl på en tegning.

• #4   20. jan 2010 Jeg kan også godt li´ kontruktiv kritik, som jeg virkelig kan bruge til noget.
    Jeg kan dog bedst li´ at få den fra nogen, der selv kan tegne og kan vise, hvad de mener med det de siger.
    Jeg har haft meget glæde af nogle gode tegnere inde på Hundegalleri, som var gode til, at give god kritik.

Der er ikke noget værre, end at få kritik fra nogle småpiger, som bare vil gøre sig bemærket ved, at kommentere en tegning.
    Jeg har været ude for, at få kritiseret en tegning sønder og sammen (feks manen er filtret, farven er grim, det ene øre vender forkert) etc...og tilsidst stod der....du må meget gerne lave en tegning til mig af alle mine dyr.
    Ikke lige det man har lyst til, efter en gang ukonstruktiv kritik.

Kommentér på:
kritik?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce