{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

OMG! Faldte om! ;O {{forumTopicSubject}}

Her lige for ca. 5-10 min siden faldte jeg om !! ;O
Jeg sad på min stol og min mor kom ind, for at kramme mig godnat! Jeg lægger armene om hende og så husker jeg ikk mere!!
Hun fortæller mig så da jeg vågnede igen at jeg var faldet om! ;O
Hun krammede mig også væltede jeg bare! slog min arm ind i et bord så der bliver et KÆMPE blåt mærke der! Vågner så op på gulvet mens HELE min familie står foran mig! Og jeg tænker bare "What the fuck"?? xD
Min mor krammer mig igen, og spøger hele tiden "er du okey!!!"
Og så er alt normalt igen xD

- Men alligevel! Kæft det var pænt ubehageligt bagefter! xD , Bare at vide man var faldet om bare sådan! xD smiley

Unskyld længden! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OMG! Faldte om! ;O
  • #1   2. jan 2010 Jeg har os prøve at falde om i skole og jeg knaldede mit hovede ned i et hårdt gulv men jeg stod først og fik ondt i hovedet og så stod jeg og gyngede lidt frem og tilbage og så vågnede jeg meg en kæmpe smerte i mit hoved men min lære ville ikke sende mig hjem. Så senere i mit klasseværelse sidder vi og hygger og alt begynder igen at flimre for mine øjne men jeg når t smide mig på gulvet. men i blinde på jeg finde vej over til mig lære som siger at jeg skal skynde mig at lægge mig. Jeg begyndte at græde det er irkelig ubehageligt at falde om og vågne med kæmp smerte.

Undskyld LAAAANG forklaring smiley

• #2   2. jan 2010 ^^ ej hvor ubehageligt! ;S
    Man ja det er rigtig ubehageligt!

• #3   2. jan 2010 Jeg skulle drikke noget saltvand men jeg var meget tæt på at brække mig af det fordi jeg var så dehydreret så jeg blev sat til at drikke saftevand og sodavand men det var svært for mig at drikke hver dag da jeg kun får det meget sjældent

Kommentér på:
OMG! Faldte om! ;O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce