{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

En grim ulykke {{forumTopicSubject}}

sidste år var jeg ude for en grim rideulykke, og vil gerne fortælle om den, kan ikke huske noget fra hele den dag så det er noget jeg har fået fortalt.
for et år siden da jeg kom hjem fra skole skulle jeg ud og ride på min pony Isabella, jeg ville ride en tur på vors markvej, med juletrær, på den tid af året er der ingen der ude, så jeg ville bare skidte en rolig tur, men ulykken var ude og jeg blev smidt af, men mener jeg lande på nakken, min ridehjelmvar flækket bagfra, jeg er ikke typen inden da at jeg red med hjelm, kun pga min x-kæreste sagde han syntes jeg skulle tag den på at jeg gjorde det utroligt heldigt.
det er rigtig grimt at man ved man er blevet smidt af men man ikke ved hvad der er skedt, hun kan jo vær blevet bagne, eller bare vær ude på og smide mig af.
jeg faldt af lige i et sving, og som sagt var der juletrær så jeg var svær og finde, og jeg var bevidstløs, ved ikke hvor lang tid der gik, men min far skulle ud for og foder fasaner, hvor han så fandt mig liggende der, en rigtig grim oplevelse for ham også. han kom ud a sin bil og tjekket til mig, om jeg var i live´, da han tog fat i mig og jeg begynde og skrige op at det gjode ondt i nakken og jeg ikke kunne bevæge mig gik der virkelig panink over min far der fik ringet 112. min far ringede til min mor for og fortælle hende hvad der var skedt og bad hende om og hjælpe ambulance med og finde os. da den endelig kom var jeg lidt i bevidsthed og de gik igang med og udspøger mig om hvad der er skedt. men jeg kunne jo ikke huske noget.
vi kørte med fuld udrygning til syghuset. hvor de fik klippet alt mit tøj af og fik mig inde i en skanning med det samme, godt være det går langsomt når man brækker en arm, men når systemet skal virke gør det virkleig.
skaningen viste heldigvis ikke noget. jeg hvade fået en meget kræftig hjernrystelse og havde kræftig forstuet nakken, og havde slået nogle naver derfor jeg ikke kunne bevæge mig, jeg lagde indlagt i 14 dage inden jeg kom ud igen med en grim forskækkelse og rigtig ondt over det hele, efter et halvt år med genoptræning kunne jeg ride igen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En grim ulykke
Kommentér på:
En grim ulykke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce