{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler øvelser til ryggen
  • #1   28. dec 2009 Træning i at søge ned fra jorden og ryggen i kapsun:)

• #2   29. dec 2009 det samme men er også en rigtig god idé også at gøre det i trav smiley
    En god ide er også at gøre det på en volte - så får hesten også brugt nogle andre muskler.

• #3   29. dec 2009 Problemet er at der intet problem er i skridt. Og han søger super fint ned. men ligeså snart vi er i trav eller galop spænder han op. Nogle der kan huske afstande hvis man vil bruge bomme...

• #4   29. dec 2009 Træn at han også skal gå afslappet med sænket hals i langsom trav:)

• #5   30. dec 2009 Bomme eller seriehop er en god idé.
    Det er da skidt at den spænder op i traven, det er i hvertfald ikke godt for dens rygmuskler /:
    traver du den noglegange for lange tøjler? For enhver rigtig redet hest vil søge ned og frem når den får mere tøjle (:
    Held og lykke

• #6   30. dec 2009 Nu må han ikke springe og endelig heller ikke trave da han er igang med at blive rettet ud efter noget skævhed i hoften.

Traver ham altid for lange løse tøjler, men på grund af at han tidligere har haft smerter i ryg og været stjerne kigger er det svært at vænne ham af med dette. Men al begyndelse er jo svær. Men ak vi har jo hele livet foran os ingen stævner eller noget vi skal nå.

Har slet ikke haft ham i træning i en lille mdr nu på grund af vejret. Så han har bare gået på folden og blevet trukket nogle ture engang imellem. Men regner med at starte op imorgen igen...

• #7   30. dec 2009 Nåå ja der er billedere fra hans andet besøg hos kiropraktoren, desværre fik jeg ikke taget billedere af det første gang.

http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=206304

Men inden vi gik igang, havde han en andedam over numsen, eller en fordybing nederst på rygraden, den er næsten væk nu. Samt han kunne ikke stå parallet med sine bagben.. De stod altid skævt. så de ikke stod overfor hinanden

Håber i forstår hvad jeg mener.

• #8   30. dec 2009 årh så er det jo egentlig ikke noget 'problem' jo. Hvis han søger fint ned i skridt og har haft besvær med ryggen så er det jo bare og vente til han bliver klar (: Men hvad ville du så opnå med det her indlæg ? smiley

• #9   30. dec 2009 Få flere ideer til rygøvelser. syns hurtigt man kan kører lidt død i de samme øvelser altid...

Og elsker at prøve nye ting af. så træningen ikke altid bare er frem og ned. Min hest skal hele tiden udfordres ellers kører han super hurtigt død i træningen. Derfor går jeg mange ture med ham, og træning stilling og bøjning, versader, og aktiv bagpart på trække ture...

Kommentér på:
Mangler øvelser til ryggen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce