{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.126 visninger | Oprettet:

stald arbejde {{forumTopicSubject}}

hmm jeg arbejder i en stald/ stutteri og nu mangler vi igen folk smiley syntes enlig ikke mit arbejde er så hårdt når vi alle 4 er på arbejde..
jeg har tit undret mig over hvad fol enlig forventer når de søger et staldarbejde
ville gerne høre om hvad i mener om staldarbejde og lønnen og arbejdstiderne osv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stald arbejde
  • #1   27. dec 2009 Nu ved jeg ikke hvor du arbejder, men alle de steder jeg har arbejdet, har det været noget rod, man fik ikke nok i løn i forhold til hvad man laver, man bliver udnyttet, og man har ikke tid til at lave andet hele dagen, fordi man har nogle dårlige arbejdstider smiley
    Det er sådan jeg har oplevet det, og det har både været med svin, køer og heste smiley

• #2   27. dec 2009 Merlin smiley Imod VIP ordning! M
    okay hvordan kunne du godt tænke dig at et staldarbejde var så også med hensyn til løn

• #3   27. dec 2009 Jamen altså, da jeg var i udd. som landmand, der fik man 59 kr i timen, også selvom man var over 18. Jeg synes selv man skulle få omkring 90 - 100 i timen når man er over 18, eller er god til sit arbejder, for jeg gjordde alting super hurtig, og nåede meget, men jeg fik det samme i løn som dem der ikke rigtig lavede noget.
    Jeg havde en drøm om at starte mit eget ridecenter, hvor lønnen ville være den samme for alle, eller hvor man steg efter hvor god man var. Og bare fordi man er første års elev, så skulle man ikke gøre alt lorte arbejdet, men hjælpe til med alt det daglige også, så alle skulle lave lidt af det hele, så der også er ting at lære, og så der er udfordringer næsten hele tiden.

• #4   27. dec 2009 Jeg arbejder som rytter/staldpige. Vi er 2 der hvor jeg arbejder og det fungere helt fint. Vi har dog ikke ret meget staldarbejde så det er mest bare at ride. Men vi bliver behandlet rigtig godt, lønnen er jo ikke så høj men vi får kost og logi, og dem vi arbejder med er super super søde, så jeg klager ikke smiley

Men har også arbejdet på et stutteri hvor man virkelig blev udnyttet og kun lavede det dårlige, så jeg har prøvet begge dele smiley

• #5   27. dec 2009 Self betyder det også meget hvordan man bliver behandlet, og hvordan de andre er smiley
    Anne-Sofie: Vil du ikke skrive en pb med hvor du arbejdede hvor det var dårligt, for så ved jeg om det er samme sted, for vil ikke hænge dem ud smiley

• #6   27. dec 2009 okay hmm tja det har jo meget at sige det med lønnen vi får 5500 før skat men har også kost og logi så det i alt ville svare til 11.000 kr i løn om måneden jeg arbejder fra 7-13 fra 15-19 hvis alt køre efter planen men jeg er enlig ret glad for mit arbejde også

• #7   27. dec 2009 Okay, det er så også bedre end mit smiley Jeg havde 9555,67 før skat, efter skat 5315 kr udbtalt, og så skulle jeg give 2000 i husleje, 2000 til min pony, 1265 til piller, og så havde jeg ikke ret meget til mig selv, og så var de ikke særlig søde ved mig.

• #8   27. dec 2009 nej okay det an jeg godt se det er ikke det fedeste at få

• #9   27. dec 2009 Jeg får 3500 efter skat, men vi har så også vores heste stående gratis + kost og logi og stævnegebyr.

Vi arbejder fra 7 også til vi er færdige med de heste vi nu har, om sommeren arbejder vi tit mere end om vinteren da der er flere heste i ridning og til inseminering og med championater osv.

Kommentér på:
stald arbejde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce