STØT KRISTOFFERS DRØM!! {{forumTopicSubject}}
HJÆLP KRISTOFFER MED AT FÅ SIN DRØM OPFYLDT!!!
hej alle sammen Kristoffer er en person som har hjulpet mig igennem en meget svær tid og nu vil jeg gerne hjælpe ham og håbede på at der var andre der godt ville det samme.
Kristoffer er en frisk ung dreng som har en meget sjællen øjn sygdom!! og en drøm.
her skriver han lidt om hans drøm:
Hej mit navn er Kristoffer R. Geer jeg er 16 år og jeg lider af en syns sygdom der hedder DOA kjers, som er en sygdom der gør mit syn fosvinder bid efter bid. Nu er det så nede på 10% og der er 20%chance for jeg falder endnu mere og blir næsten helt blind. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se New Zealand's natur.. Så min drøm er en rejse for mig og min familie derned for at opleve de store bjerge og den skønne natur. Det skal også være en gave til min familie for at støtte mig så meget!
så nu spørg jeg jer om i vil hjælpe ham lidt så hans drøm kan gå i opfyldelse???
her er et link til hans drøm
(link fjernet)
der kan du bruge din facebook profil og kode til at logge ind og anbefale hans drøm!
han har ikke kun hjulpet mig men også mange andre i sit liv og hans sygdom har været meget svær for ham og han har haft en del svære år....
HJÆLP KRISTOFFER!!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
STØT KRISTOFFERS DRØM!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside