{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Verdens bedste hest! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i bare høre en lille historie fra idag.

Jeg har meldt mig til noget kvadrile (staves?) som vi skal ride til en jule afslutning her på lørdag. Det har jeg måtte droppe for det alt for hårdt for min hest, og nej han er ikk ude af form, men dem vi ridder sammen med har stort set pony gang, og min den har alså en okay stor gang, og vi rider på lb1 plan, og der skal hesten ikk kunne gå en smalet skridt, trav eller galop. Men når vi træner i hver dagene så samler jeg ham lidt, men det er meget hårdt for ham, og det er jo meget logisk når det er noget vi næsten lige er startet på det.
Men, til kradrille skal han faktis gå så langsomt at han går samlet skridt, trav og galop, og det er han over hovede ikk stærk nok til, så han siger fra, og hvordan siger en hest fra? Ja, den løber, stopper og stejler, hopper eller bukker. Så han prøvede næsten alt og til sidst måtte han give op, også lagde han sig så dybt ind, så han faktis kun var 10cm fra at gå 100% i roll-kür. stakkels hest!!!! min ridelære sagde bare at han var frisk og bare skulle brænde noget krudt af. Jeg red med glidetøjle så han ikke kunne hoppe så højt igen eller løbe helt vildt tosset af sted. Men da hun så sagde at vi ikke måtte bruge gilde tøjle til jule afstulningen, der sagde jeg fra. Det ville være som at sætte sig op på en bombe der køre på lånt tid. Jeg begyndte faktis at græde fordi det var så syndt for ham, og lige en ting til, der var et tids punkt hvor han bukkede lidt højre end han havde gjort, der mistede jeg balancen men han gik lidt mærke ligt for at jeg ikke skulle falde af.

Jeg elsker seriøst den hest, han er bare mit et og alt!!! <'3

P.S Han har meget frem ad drift og går meget "op af bakke" og elsker virkelig at arbejde og lytte til mig. Min normale ride lære siger at han er så gald når han er sammen med mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens bedste hest!
Kommentér på:
Verdens bedste hest!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce