{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Dækken? hva synes i? {{forumTopicSubject}}

halløj derude..

for at gøre en lang historie kort går Sif og Ylgja pt. på en fold uden læskur da vinterfolden simpelthen var ved at drukne dem i mudder..

den fold de står på nu ligger op af en garage bygning der skærmer lidt af, men ikke direkte tørvejr kan man ikke kalde det.. så står det nogen træer de kan gå imellem men de dækker jo ikke så meget når nu bladene er faldet af.

Jeg vil ikke ha dem over på den anden fold med skuret før frosten rigtig sætter ind (plus at der heller ikke er noget tilbage til afgræsning derovre) men hende der ejer stedet synes det er synd..

det skal lige siges de går på heldøgnsfold..

der blir spredt halm ud de kan ligge i når de altså ikke æder det, de har en god tyk pels både mor og føl, men med al den regn ved hvad jo hvordan pelsen ser ud, og når der så er frost og de ikke når at tørre?

så jeg tænkte og jeg sku smide et regndækken på dem? hva synes i? jeg er bange for at ødelægge deres naturlige pelssætning eller at de skal få det for varmt eller noget?
men jeg vil jo heller ikke ha at lille følle blir syg...

synes i jeg skal give dem et dækken på eller skal jeg bare være hård og sige de er skabt til at klare vejret?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken? hva synes i?
Kommentér på:
Dækken? hva synes i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce