{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Samling på en ung hest {{forumTopicSubject}}

Hi smiley jeg er ny i gruppen . min hest peter skal så småt til at lære akademisk dressur da han snart er klar med sin krop. Jeg er ved at lære ham samling

jeg har reddet mange ungheste op, men ikke en koldblod aldrig nogensinde smiley og det gør det ikke bedre at han er så mærkelig som han er smiley han er ikke ligefrem typisk.

jeg er startet ud som jeg plejer, med at styrke de lave nakkemuskler, hvor samlingen skal komme fra. Det klarer han fint, og jeg har fået momenter hvor har er gået samlet for slap tøjle i omkring 2 sekunder ad gangen , jeg er også begyndt at sætte lyd på og presse ham mere og det går rigtigt fint smiley

jeg vil høre om jer akademiske ryttere, mener det er en korrekt måde at indlære på? jeg får ham gradvist mere op til høj samling , noget som bør tage nok 1 år hvis jeg er hurtig. men indtilvidere skal han bare lave remonte og stille sig og bygge en god grundmuskelbase op.
Jeg vil ikke gå for hurtigt frem. Og det kommer nok til at ta et år før jeg er klar til at ride ham samlet gennem et træningsprogram

Han er blevet tilredet som 3 års med stangbid og de ville ha ham samlet baglæns, hvilket stadig sidder i ham, han viger ikke ind, men han er begyndt på det. det går frem smiley

jeg har i en anden gruppe fået instruks om jeg skal ha træner, men jeg vil gerne ha en valid træner omkring humlebæk, jeg har tænkt på amazonas, men kommer de ud? Jeg vil gerne lære akademisk men i eget tempo, da min hest ikke kan håndteres som andre, det er i hvert fald hvad jeg har oplevet når diverse trænere har sagt " du skal da bare , gøre sådan" . smiley

hvad ville i ha gjordt i mit sted ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samling på en ung hest
Kommentér på:
Samling på en ung hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce